14 najboljih vežbi sa sopstvenom težinom - Men`s Health

14 najboljih vežbi sa sopstvenom težinom

Međutim, to nije opcija ukoliko želite da izvučete najbolje iz sebe, a najbolje zahteva konzistentnost. Taj jedan dan neplaniranog odmora može da se završi sa nedeljom odmora. Dodajte vaše vežbe u vaš arsenal i posmatrajte kako se salo topi i grade mišići

U našu listu ušli su:
1. Sklekovi
2. Zgibovi
3. Plenk
4. Kotrljanje šipke
5. Podizanje kukova
6. Obrnuto veslanje
7. Dijamant sklekovi
8. Zvezda plenk
9. Burpiji
10. Propadanje
11. Bugarski čučanj
12. Vertikalni sklekovi
13. Kotrljanje sa švajcarskom loptom
14. Leđna ekstanzija

Ako možda niste sigruni u to da bi trebalo da vežbate sa sopstvenom težinom, evo teksta koji bi u to mogao da vas ubedi!

U video klipu ispod biće objašnjeno kako se pravilno radi zvezda plenk, s’ obzirom da je ova vežba možda najmanje zastupljena…

Pročitajte i  Idealan broj serija i ponavljanja u vežbama opterećenja
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *