6 vežbi za nabacivanje brutalne mišićne mase - Men`s Health

6 vežbi za nabacivanje brutalne mišićne mase

6 vežbi za nabacivanje brutalne mišićne mase

Ovaj kompleks vežbi šipkom, koji je osmislio savetnik za trening Men’s Health-a Dejvid Džek, predstavlja kombinaciju klasičnih pokreta snage i jednostavnih olimpijskih podizanja.

Ovaj miks angažuje svaki mišić i pogađa mišićna vlakna, koji su presudni za dobijanje na snazi i veličini.

Budući da je u pitanju krug nekoliko vežbi, sagorećete neverovatnu količinu masnih naslaga, a sve zahvaljujući tome što se vežbe izvode jedna za drugom bez predaha i spuštanja šipke. Konstantno kretanje omogućava vam da uradite mnogo za kratko vreme i da održavate otkucaje srca ujednačenim od početka do kraja.

U videu, koji možete da pogledate ispod, Džek demonstrira vežbe i bučicama od 40 kilograma, pa vi odaberite šta vam se više dopada i koja vam težina najviše odgovara.

Uzmite štopericu. Radite 5 ponavljanja svake vežbe što brže možete, a onda se odmarajte do isteka narednog minuta i tako ponovo.

Vežbe koje treba da radite su sledeće:

  • mrtvo dizanje ispravljenih nogu
  • veslanje u pretklonu
  • high pull
  • hang clean
  • prednji čučanj
  • push jerk iznad glave

Izvedite drugu rundu minut za minutom u narednih 5 do 8 minuta.

Kada se umorite, trebaće vam više vremena da uradite 5 ponavljanja, a manje vremena ćete imati za odmor.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Teretanom protiv genetike: Evo kako da pobedite sopstveno telo
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *