Trbušnjaci za plažu - Men`s Health

Trbušnjaci za plažu

Ne bojte se jer ćemo vam mi otrkiti savete zbog kojih nećete želeti da nosite majicu ni zimi.  Vidljivi trbušnjaci zahtevaju razvijene gornje i bočne trbušnjake, donje trbušnjake i rectus abdominis. Kada radite trbušnjake morate da pogodite sve ove mišićne grupe, a vežbe koje ćemo vam pokazati rade upravo to.

VEŽBE

Pregib trupa na na mašini sa kablovima; Serija: 5; Ponavljanja: 20;
Odaberite težinu koja nije previše zahtevna. Dok držite kabl, spustite se na kolena, a zatim spustite kabl tako da vam ruke budu pored lica. Dok vam se kukovi ne pomeraju, savijte se tako da vam laktovi idu ka butinama. Izdišite dok se savijate ka butinama i ostanite u tom položaju  sekund, a zatim se ponovo ispravite.

Cepanje drveta sa kablovima; Serija: 5; Ponavljanja: 20;
Postavite kabl na najvišu šipku, uhvaite kabl obema rukama i kleknite na jedno koleno. Dok su vam ruke ispružene preko suprotnog ramena, gleajte pravo i povucite konopac dijagonalno kao da udarate sekirom u drvo. Polako se vratite na početnu poziciju i sve ponovite. Neka vam trbušnjaci budu zategnuti sve vreme!

Kotrljanje točka; Serije: 3; Ponavljanja: 15;
Spustite se na kolena tako da vaše butine sa podom formiraju ugao od 90 stepeni, neka vam ruke budu na točku direktno ispod ramena, stegnite jezgro i polako se kotrljajte napre koliko god možete, sa dobrom formom! Stegnite svoje trbušnjake i vratite se u početnu poziciju.

Viseće podizanje kolena; Serija: 5; Ponavljanja: 20;
Uhvaite se za šipku za zgibove i pustite da vam telo vesi u neutralnom položaju. Sada podignite kolena ka grudima i zadržite trbušne mišiće stegnute. Polako spustite noge u početni položaj, a zatim sve ponovite.

Pročitajte i  Otarasite se zimskog stomaka

Viseće podizanje kolena za bočne trbušnjake; Serija: 5; Ponavljanja: 20;
Početna pozicija je kao i kod prethodne vežbe. Sada podignite kolena ka svom desnom pazuhu, vratite se u početni položaj i isto to uradite samo ka levom pazuhu. Uradite isti broj ponavljanja za obe strane.

Ako nemate vremena da radite sve ove vežbe uvek možete da odradite trbušnjake za osam minuta!

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *