Vratite se smit mašini: 8 vežbi za celo telo - Men`s Health

Vratite se smit mašini: 8 vežbi za celo telo

Vežbanje pod temepraturom: Evo šta savetuju stručnjaci

U poslednje vreme vežbe na smit mašini nisu previše popularne. Pre svega zbog činjenice što fitnes treneri forsiraju vežbe tegovima, jer smatraju da su funkcionalnije i aktiviraju mišiće stabilizatore.

PREDNOSTI SMIT MAŠINE

Međutim, Smit mašina daje mogućnost primene različitih vežbi. Upotreba ove sprave radeći različite varijacije čučnja podstiče metabolički stres. Trening mašine omogućavaju stabilnost tela tokom pokreta, pa možete mnogo sigurnije vežbati i raditi određeni program u sporijem tempu. Uz to možete dizati i veće težine u vežbama koje traže sporiji tempo izvođenja.

Još jedna sjajna opcija je to što možete koristiti šipku u vežbama kao što su triceps ekstenzija i biceps pregib. Šipku možete postaviti na visinu koja vam odgovara pa tako mnogo lakše možete dizati veće težine.

Na kraju, smit mašina je odlična za trening listova jer pomaže u balansu što na kraju vodi i do većih težina i jačih listova.

Ovo je lista osam najboljih vežbi na smit mašini:

Vežba 1: STOJEĆE PODIZANJE NA PRSTE

Vežba 2: ČUČANJ S ISKORAKOM

Vežba 3: ZADNJI ČUČANJ

Vežba 4: PREDNJI ČUČANJ

Vežba 5: TRICEPS EKSTENZIJA SA SOPSTVENIM TELOM

Vežba 6: BICEPS PREGIB SA SOPSTVENOM TEŽINOM

Vežba 7: VESLANJE U PRETKLONU

Vežba 8: ASSISTED PULLUP

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Ojačajte grudi i svoj bench pres sa samo 60kg
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *