Da li su dugi treninzi štetni za mišiće? - Men`s Health

Da li su dugi treninzi štetni za mišiće?

Treniranje i izgradnja zdrave mišićne mase je jedna čitava nauka u kojoj se stalno pojavljuju brojna neobjašnjena pitanja. 

ŠTA ZNAČI POJAVA “PREDUGO TRENIRANJE”? DA LI DELUJE NEGATIVNO NA IZGRADNJU MIŠIĆA?

Predugo treniranje je simptom koji utiče na veliki broj sportista koji treniraju previše. Naporan rad na samom treningu mora biti nadopunjen odgovarajućim sesijama odmora. U tim sesijama odmora, telo mora da prođe brojne psihofizičke promene kao što je proteinska sinteza, povećanje mišićnih kapilara i glikogenetske rezerve za vreme odmora i perioda odbnavljanja. 

Do ovog simptoma dolazi kada se sesije odmora ignorišu ili uopšte nisu uključeni u program treniranja. Ravnoteža tela između fizičkog stresa od treniranja i perioda obnove je izbačena iz koloseka, a sve to loše utiče na onog koji trenira. Zbog toga, preforsiranost može biti jako loša upravo zbog “previše treniranja”.

Najčešći simptomi uključuju umanjenu efikasnost, umor, konstantnu bol i u nekim slučajevima, promene u raspoloženju. Najbolji način da se spreči ovo je da se uključe sesije odmora u trening. 

Korisno je da odgovarajući, isplanirate i varijacije (intezivnost, oporavak, vežbe) u programu. Povećajte intezitet vašeg vežbanja u odnosu na vašu sposobnost i fizičku spremu. Previše treniranja ne samo što loše utiče na vaš performans, već može indirektno da uzrokuje povrede. Zato je prevencija od velike važnosti u ovom slučaju. 

Pročitajte i  3 načina da u teretani pobedite genetiku
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *