Da li možete da izdržite Rokov trening za ramena? - Men`s Health

Da li možete da izdržite Rokov trening za ramena?

Rok je odlučio sa svojim fanovima da podeli trening za ramena koji je radio dok se spremao za ulogu i dok je snimao Herkulesa.

Pročitajte i: Najbolji mišići u svetu poznatih pripadaju…

“Ponovo to “specijalno vreme”… RAMENA. Moji trening za deltoide koje sam radio 5 meseci dok sam snimao film u Budimpešti. Motivišite sebe i dižite velika opterećenja tokom press pokreta, a na formu se koncetrišite tokom podizanja. Ukoliko uzmete već taj teg sa postolja, bolje ga kotrolišite kako treba – nema mlitavih pokreta. Uživajte u bolu i zabavite se.”

Rok vas poziva da fotografije i video klipove sa njegovog treninga okačite na Instagram sa hashtagom #teamhercules.

TRENING
Čekić rameni potisak; Ponavljanja: 12, 10, 10, 8.

Sedeći rameni potrisak sa bučicama; Ponavljanja: 3 serije po 10.

Stojeće lateralno podizanje bučica; Ponavljanja: 4 serije po 12-12-12-12 (Tripl drop serije u svakoj seriji).

Jednoručno lateralno podizanje sa kablom; Ponavljanja: 3 serije po 20.

Obrnuto letenje na pek dek mašini; Ponavljanja: 4 serije po 12.

Lateralno podizanje u pretklonu; Ponavljanja: 4 serije po 10.

Ako mislite da Rok nema pojma i da ne zna šta radi, uvek možete da vidite trening za ramena Arnolda Švarcenegera OVDE.

Pročitajte i  Ko su najfit sportisti današnjice
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *