Velikim koracima do snage - Men`s Health

Velikim koracima do snage

Vaš Cilj: Pređite 20 m

Svaki put kad posetite teretanu radite čučnjeve, vršite potiske ili povlačenja sa tegovima .Kada ste poslednji put uzeli tegove i prošetali sa njima? Većina momaka to nikada nije probala kaže Dan John, fitnes trener Burlingame, Kalifornija i autor Intervencije. Ako ste i Vi jedan od takvih, ne uviđate da propuštate ključni deo za izfradnju funkcionalne snage  primenljive u svakodnevnom životu,tako što ćete povećati kapacitet nošenja. Testirajte Vaš kapacitet nošenja sa nekoliko varijacija farmeskog hoda. Oni će oceniti snagu vašeg jezgra,kaže John. Ali ako ih uvrstite u redovan trening one će vas i ojačati prvo jezgro a potom i sve ostalo što budete radili budući da jezgro daje potporu svi ostalim vežbama.

Kako se izodi: Počnite sa parom bućica težine svaki po 50% od vaše težine. Pređite 20 metara držeći uspravan i što mirniji položaj.Brzina izvođenja  hoda bi trebalo da bude lagana. Ako želite još izazovnije varijante probajte neku od ostale dve  koje su prikazane ispod u tekstu.

FARMEROV HOD
Par tegova držite pored tela potpuno opruženim rukama.glava i grudi gore ramena blago nazad,stomak zaključan i hodajte napred.

NOŠENJE POSTOLJA
Umesto držanja tegova pored tela u ovoj varijanti oni se nalaze u visini ramena pri čemu su laktovi u fleksiji i postavljeni ispred rebara.I ova i sledeća varijanat su zahtevnije od frmarskog hoda te stoga možete koristiti lakše tegove ukoliko je to potrebno.

NOŠENJE AKTOVKE
Za ovu varijantu najtežu od sve tri potrebna vam je samo jedna bućica.Držite je u jednoj ruci baš kao što bi ste i aktovku i hodajte unapred.Obratite pažnju da ramena budu u liniji i da se ne krivite na jednu od strana.Jednom kada pređete 20 m promenite ruku i ponovite.

Pročitajte i  Pismo muškarcima od 1000 žena
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *