8 najboljih anaboličkih vežbi - Men`s Health

8 najboljih anaboličkih vežbi

Dobijanje na veličini i na masi nije jednostavno kao što zvuči. Vaše telo je izgrađeno za preživljavanje, ne da izgleda kao Mister Olimija, tako da nabacivanje i zadržavanje mišićne mase je dosta komplikovan proces koji varira od osobe do osobe. Međutim, postoji jedna stvar koji svi mogu da urade, a to je izbor pravih vežbi.

8 vežbi koje ćemo vam predstaviti u nastavku spadaju u neke od najboljih za dobijanje mase. U većini slučajeva biće vam dovoljna šipka i bučica.

KOSI BENČ SA ŠIPKOM
Benč na ravnoj klupi je odličan za povečanje snage, ali za izgradnju mišićne mase verzija sa kosom klupom ipak pobeđuje. Nikada nećete videti bodibldera sa “previše” mišićne mase na grudima. Zapravo, većini bodibldera fali masa u ovom predelu. Kosi benč će nabaciti masu na vašim celim grudima i naglasiti često zaboravljeni gornji deo vašeg grudnog regiona.

PREDNJI ČUČANJ
Mi jednostavno volimo zadnji čučanj, ova vežba takođe može da nabaci mišićnu masu na vaše kvadricepse i gluteuse. Ali postoji nešto posebno u vezi sa prednjim čučnjem što gradi i kvadricepse i deltoide i trbušnjake, na stranu što je bolji za vaša leđa. Oni koji se posvete prednjim čučnjevima ubrzo primete masu na svojim nogama.

RUMUNSKO MRTVO DIZANJE
Nožni pregib ima svoje prednosti, ali on naglasava tetive koje su najbliže kolenu, stoga ne može ni da se meri sa Rumunskim mrvim dizanjem kada su u pitanju benefiti koje možete da dobijete. Zbog toga što zadnja loža ide od kole do kuka, ovaj pokret pogađa ceo mišić od početka do kraja. Ne samo da pogađa zadnju ložu već u isto vreme radite na gluteusu i donjem deli leđa.

Pročitajte i  Vežbaj kao Džejson Stejtam: Nedeljni program britanskog snagatora

ZGIBOVI
Jedna od najpotcenjenijih vežbi kada je u pitanju izgradnja mase za gornji deo tela. Ljudi radije rade vučenje na latu, ne znajući da zgib može da ponudi više, bar kada je u pitanju aktivacija hormona i ukupni dobitak snage. Zgibovi će vam izgraditi široka leđa, bolje prednje  deltoide i podlaktice kao u Popaja.

JEDNORUČNO VESLANJE U PRETKLONU
Ne možete da izgradite široka leđa ukoliko ne ubacite dobru varijaciju veslanja u vaš program. Jednoručno veslanje u pretklonu sa bučicom je savršena vežba za trening vaših leđa. Takođe ona može da dovede u ravnotežu asimetiriju koju svi imamo. Daje vam bolji pokret od veslanja sa šipkom, što zapravo znači bolja forma vežbe i pogađe svakog mišićnog tkiva.

STOJEĆI POTISAK SA RAMENA
Potisak sa ramena sa šipkom lako može da bude zamenjeno sa ovim kod kojeg se koriste bučice. Više prija vašim ramenima jer možete prirodnije smeru da podižete teg, takođe nova istraživanja su pokazala da sa jednostranim vežbanjem (u smisli da vežbate dve strane svog tela pojedinačno) možete da postanete jači za 20 %.

ČEKIĆ
Čekić odlična vežba za izgradnju cele ruke. POgađa biceps, brachialis i brachioradialis, i tako vam pomaže da dobijete kvalitetnu mišićnu masu duž cele ruke. Dodajte recimo peškir na vaše bučice ili nešto što će vam otežati hvat i imaćete sjajnu vežbu i za podlakticu.

FARMEROV HOD
Ovo je odlična vežba za kraj sjajnog treninga. Farmerov hod pogađa otprilike svaki mišić u vašem telu i testira vašu volju.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *