Biciklizam preko tegova - Men`s Health

Biciklizam preko tegova

Biciklisti bi trebalo više vremena da provode na spravama za jačanje nogu, naročito na spravi za čučnjeve. Velika težina i mali broj ponavljanja – to je, prema nalazima jedne australijske studije koja je objavljena u časopisu ”Medicine&Science in Sport&Exercise“, pravi recept za poboljšanje pripremljenosti bicikliste.

ISTRAŽIVANJE

U istraživanju je učestvovalo sedam dobrovoljaca koji su tokom osam nedelja svakog drugog dana planski trenirali. Vežbali su sa teretima koji su predstavljali 85 odsto težine koju je pojedinac bio u stanju da podigne samo jedanput. Izvodili su po četiri serije, a u svakoj po pet ponavljanja. Za osam nedelja su dobili 1,5 kg na mišićnoj masi, poboljšali su aerobnu pripremljenost i povećali maksimalnu snagu.

ZAŠTO?

Autori istraživanja su jednodušni u oceni da trening snage doprinosi sporijem zamaranju sporih mišićnih vlakana. A što je telo bicikliste manje prisiljeno da koristi brza mišićna vlakna, to je vožnja ekonomičnija.

Foto: Profimedia

Pročitajte i  Rešenje za upalu mišića
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *