Rusi znaju zašto: 4 vežbe za brutalne rezultate - Men`s Health

Rusi znaju zašto: 4 vežbe za brutalne rezultate

Ističite se trbušnjacima - ne salom!

Većina ruskih atleta i vojnika je iza gvozdene zavese trenirala samo sa osnovnim, gvozdenim tegovima. Ali nikako ne smemo da stavimo znak jednakosti između jednostavne opreme i loših rezultata. Sledeće četiri vežbe, iako naizgled proste, veoma su korisne.

Bočni potisak veoma brzo će povećati snagu ruku, a preostale dve vežbe obradiće vaše telo tako intenzivno da će se masnoća topiti i za vreme treninga i nakon njega. Pavel Caculin, nekadašnji trener ruskih specijalnih jedinica i američkih SWAT i marinaca, garantuje da će vam se zahvaljujući ovim vežbama »mišelinka« veoma brzo ispumpati. Sa tegovima vežbajte tri puta nedeljno uz veoma kratke odmore između serija

JEDNORUČNI IZBAČAJ

Bučicu držite između nogu, kolena su vam savijena, leđa prava, glava uspravna a stomak uvučen i zategnut. Dignite se, a bučica neka krene na put iznad glave onda kada bude negde u visini kukova. Uradite dve ili tri serije sa 20 do 30 ponavljanja. Ova vežba veoma je slična sa girja klatnu.

BOČNI POTISAK

Uzmite bučicu levom rukom i naslonite je na rame. Desnu nogu isturite malo napred. Nagnite se napred tako da vam veći deo telesne težine počiva na desnoj nozi. Sada potisnite bučicu sa ramena pravo naviše, a zatim je polako spuštajte. Prilikom spuštanja svi mišići na levoj strani treba da vam budu zategnuti. Uradite od tri do pet serija sa pet ponavljanja.

DVORUČNI POTISAK SA RAMENA BUČICAMA

U obe ruke držite bučice u visini ramena, a dlanovi su vam okrenuti prema glavi. Malo čučnite a onda se brzo dignite i ujedno potisnite bučice iznad glave. Spustite tegove do ramena i ponovite vežbu. Uradite dve do tri serije sa 20 do 30 ponavljanja.

Pročitajte i  Sprečite povredu zadnje lože

RUSKI TVIST

Nikako nemojte da zaboravite na ovu ubitačnu vežbu za trbušnjake. Sedite na pod sa pravim leđima, uzmite bučicu sa obema rukama, zatim podignite noge, a onda rotirajte torzo tako da pipnete pod bučicom prvo sa leve, a potom sa desne strane. Uradite tri serija sa 20 do 30 ponavljanja

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *