Konopac u ruke i...skačite! - Men`s Health

Konopac u ruke i…skačite!

Kardio vežbe koje su efikasnije od trčanja

ZAŠTO JE VIJAČA DOBRA

Kada imate najmanje vremena na raspolaganju za vežbanje, možete trenirati uz vijaču. Preskakanje vijače je efektivna kardio vežba, a odlična je i za topljenje sala. To je karakteristična kondiciona vežba za boksere i atletičare, kojom se jača opšta konstitucija tela. Preskakanjem vijače troši se od 800-1300 kcal/h, koriste se oba stopala, pri čemu listovi amortizuju pad, doskok i izbegavaju se neželjene povrede.

Osim toga, poboljšava se koordinacija pokreta i ravnoteža, povećava se izdržljivost, podstiče bolja cirkulacija, jačaju leđni mišići, a najbolje od svega je što je možete preskakati i u otvorenom i u zatvorenom prostoru.

KAKO DA POČNETE?

Počnite sa skupljenim nogama i preskačite jedan minut, pa napravite pauzu. Počnite sa 15 skokova dnevno i povećavajte njihov broj, dok ne steknete kondiciju. Dok preskačete, ispravite telo i gledajte pred sebe. Skačite u visinu, tek toliko da konopac prođe ispod vaših nogu, nekih 5 cm. Koncentrišite se na ritam. Preskakanje vijače se ne preporučuje, ukoliko imate povređenu kičmu.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Imate problem sa visokim krvnim pritiskom? Evo odličnog rešenja
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *