Bogovski trening - Men`s Health

Bogovski trening

Uradite to
Izvedite ovaj kružni trening, napravite pauzu od 60 sekundi i ponovite ga još tri puta.

UDARAC MALJEM
8 ponavljanja po strani
Zauzmite stojeći stav 30-ak cm od automobilske gume, sa blago povijenim kolenima. Blago zarotirajte gornji deo leđa u desno i podignite malj iznad desne strane tela (ne rotirajući kukove). Stegnite stomak i udarite maljem po gumi ciljajući unutrašnju ivicu. Uradite sva ponavljanja, pa promenite stranu.

BOČNI ODSKOK
8 ponavljanja po strani
Zauzmite stojeći stav, isturite grudi i gurnite kukove pozadi. Blago savijte kolena i eksplozivno odskočite sa leve noge u desno. Doskočite na desno stopalo i zaustavite se momentalno. Napravite pauzu, a onda odmah odskočite nazad sa desne noge, doskačući na levu.

T SKLEK
8 ponavljanja po strani
Zazmite poziciju za sklek sa rukama na šestougaonim bučicama. Spustite telo do tla i dok se podižete na gore, rotirajte desnu stranu tela naviše dok povlačite desnu bučicu ka trupu. Sad ispružite ruku tako da vam je bučica iznad desnog ramena. Spustite bučicu i ponovite isto levom stranom.

HODANJE U UPORU
15 ponavljanja po nozi
Zauzmite poziciju za sklek sa opruženim rukama. Podignite desno stopalo sa tla i lagano podižite koleno što bliže grudima. Dodirnite tlo desnim stopalom. Vratite se u početni položaj i ponovite sa levom nogom. To je jedno ponavljanje.

Snaga malja
Torov izbor oružja je njegov malj, koji mu savršeno pristaje: To je jedno od najboljih “uradi sam” trening pomagala. “Zamasi maljem nisu samo sjajan način da poboljšate pokretljivost gornjeg dela tela i stabilnost trupa, već su i odlični za jačanje tih regija”, kaže trener Erik Kresej. Šta više, ako su vam noge “mrtve” posle treninga, ovo je idealna alternativa kardio treningu, jer podiže vaš puls i sagoreva višak kalorija.
    Ukoliko nemate malj i gumu, možete izvući koristi ove vežbe radeći zakucavanja medicinke od tlo iznad glave.

Pročitajte i  Punim gasom do većih mišića
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *