Bučice za pametan trening - Men`s Health

Bučice za pametan trening

Brutalna tehnika koja već 70 godina daje rezultate

Promišljen trening sa tegovima u kome učestvuje ceo mišićni lanac (više mišića istovremeno), mnogo je efikasniji nego trening pojedinačnih mišića. Pred vama je nekoliko vežbi koje će vam pomoći da izgradite mišiće, sagorite suvišnu masnoću i poboljšate opštu fizičku spremnost. Kod svake vežbe uradite dve do tri serije i odmarajte se oko 60 sekundi.

VOJNIČKI POSKOCI SA BUČICAMA

Zauzmite stabilan stojeći položaj. Ruke, u kojima držite bučice, treba da su vam uz telo. Držeći le∂a pravo, pustite se u čučanj tako da bučicama dodirnete pod. Zatim oslonjeni na bučice odskočite unazad u položaj za sklekove, a odatle ponovo u čučanj. Zatim poskočite uvis i pri tom potisnite bučice iznad glave. Uradite 10 do 12 ponavljanja.

VESLANJE SA ISPRAVLJANJEM TRUPA

Zauzmite stabilan stojeći položaj sa blago savijenim kolenima. Uz telo držite bučice dlanovma okrenutim prema unazad. Povijenih le∂a, naginjite trup prema napred savijajući se u kukovima sve dok vam trup ne bude paralelan s podom. Ruke sa bučicama treba slobodno da vise iz ramena. Zatim odižite laktove od tela dok ne budu u visini ramena. ”Zamrznite“ ceo gornji deo trupa i ispravite se, a zatim ruke polako spustite u početni položaj. Uradite 8 do 10 ponavljanja.

ISKORAK SA ODRUČENJEM

Zauzmite stabilan stojeći položaj držeći bučice u rukama uz telo. Načinite veliki korak napred i istovremeno podignite bučice u odručenje do visine ramena. Savijte koleno prednje noge do ugla od 90 stepeni (koleno ne sme da prelazi liniju nožnih prstiju) pa se vratite u početni položaj. Zatim iste pokrete ponovite i drugom nogom. Uradite 5 do 6 ponavljanja.

PREGIB TRUPA NA LOPTI

Lezite na loptu tako da vam na njoj budu le∂a, ramena i glava. Bučice držite iznad ramena, laktovi su vam zgrčeni. Potisnite ruke uvis i uradite pregib trupa tako da vam se lopatice odvoje od lopte. Zadržite se nekoliko trenutaka u tom položaju pa onda spustite prvo ramena a potom i bučice. Uradite 8 do 10 ponavljanja.

Pročitajte i  Kako je Tom Hardi postao Pobesneli Maks

Foto: Profimedia

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *