Kružni trening za veće ruke - Men`s Health

Kružni trening za veće ruke

Dodajte ovaj kružni trening u vaš uobičajeni i vaši mišići će biti ogromni.

UPUTSTVA
Izvedite prve tri vežbe po kružnom metodu, a poslednje dve kao super-seriju (radite jednu vežbu za drugom bez pauze). Ponovite to 4 puta. Odmorite 1 minut između serija.

1A Sedeće veslanje
Zakačite ravnu ručku za sajlu i držite je nathvatom. Povucite ručku do ispod grudi, a onda je vratite u početni položaj. Uradite 12 ponavljanja.

1B Triceps opružanje
Podignite EZ šipku iznad glave držeći ne nathvatom. Spustite šipku iza glave, a onda je vratite u početni položaj. Uradite 12 ponavljanja.

1C Uski benč pres
Držite EZ šipku iznad grudi, tako da su vam šake što bliže. Spustite šipku, a onda je opet podignite do početnog položaja. Uradite 12 ponavljanja.

2A Vučenje na lat mašini
Zakačite paralelne ručke za sajle na lat mašini i sedite. Povucite ručke do grudi, a onda ih vratite u početni položaj. Uradite 12 ponavljanja.

2B Propadanja
Uhvatite ručke i podignite se tako da su vam ruke opružene. Spuštajte se dok vam nadlaktice ne propadnu ispod laktova. Potignite se. Uradite 20 ponavljanja.

Pročitajte i  Po 50 od svih 5
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *