Vežbajte do srži - Men`s Health

Vežbajte do srži

Naravno da se za letnju sezonu bez majice možete pripremiti vežbajući gornji deo tela i stomak, ali to neće sagoreti salo ispred tih mišića. To ćete postići upravo ovim treningom. “Izvedene kao vremenski ograničen kružni trening, ove tri vežbe potstiču i metabolizam tako da ćete dobiti samo čiste mišiće”, kaže kondicioni trener Kris Batke, čovek koji je osmislio ovaj trening i  vlasnik “Elemental Fitness” labaratorije u Portlandu, Oregon.

URADITE TO
Podesite štopericu da zapišti svaki minut. Uradite seriju prve vežbe i odmarajte dok ne čujete štopericu. Ponovite isto i sa druge dve vežbe. Ponovite ceo ciklus 5 puta.

OBRNUTO VESLANJE – 8 ponavljanja

Podesite šipku na Smitovoj mašini na visinu od oko 1m od tla. Podvucite se ispod šipke, uhvatite je nathvatom u visini ramena i opružite ruke. Pete treba da vam budu na tlu, a telo da formira pravu liniju od glave do članaka. Povucite grudi do šipke, a onda se polako spustite nazad i ponovite. Uradite 8 ponavljanja.

ROTACIONI ČUČANJ – 5 ponavljanja po nozi

Zauzmite stojeći stav sa opruženim nogama i stopalima usmerenim unapred. Zakoračite desnom nogom dijagonalno desno i u nazad, stopala usmeravajući ka spolja. Ispravite trup, savijte laktove i gledajte pravo. To je početni položaj. Spustite se u duboki čučanj, ostavljajući desno stopalo na tlu, ali dopuštajući prstima leve noge da se podignu sa tla. Dok se spuštate u čučanj isprušite ruke ispred sebe. Vratite se zatim u početni položaj. Kompletirajte 5 ponavljanja, promenite stajnu nogu i ponovite.

RATNIČKI SKLEK – 8 ponavljanja

Zauzmite poziciju za sklek držeći bučice ili ketlbel na tlu. Povucite teg desnom rukom do desne strane trupa, a onda ga spustite na tlo par centimetara ispred mesta gde je prvo stajao. Uradite sklek ne menjajući položaj ruku. Zatim ponovite vučenje tega levom rukom i uradite još jedan sklek. Ukupno uradite 4 veslanja sa svakom rukom i 8 sklekova. Povlačite stopala u napred tokom ponavljanja tako da su vam tegovi uvek ispod ramena.

Pročitajte i  3 jednostavne vežbe za sagorevanje masnih naslaga (koje možete da radite bilo kad i bilo gde)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *