Povećajte snagu i eksplozivnost ovim paklenim treningom - Men`s Health

Povećajte snagu i eksplozivnost ovim paklenim treningom

Pitanje je samo možete li da izdržite ovaj trening? Ukoliko je odgovor da, jedino što bi trebalo da uradite je da pratite navedene vežbe i sa adaptacijom tela na iste kontinuirano povećavate opterećenje.

Mnoge od sledećih vežbi uključuju rad velikih mišićnih grupa odjednom (na primer, prva vežba pogađa vaša butine, deltoide i mišiće leđa) tako da ćete istovremeno graditi mišiće i eksplozivnost.

Iako zagovaramo sporo izvođenje vežbi, ovde naprosto morate da eksplodirate iz ponavljanja u ponavljanje. Na primer, prilikom kontra kosog bench presa, šipku polako spustite na grudi, a zatim je eksplozivno i potisnite iznad sebe. (Jedini izuzetak je unutrašnja i spoljna rotacija.)

VEŽBE    

Čučanj skok i potisak bučica sa ramena; Serije: 4; Ponavljanja: 12, 10, 8, 6;

Čučanj i vučenje bučicama do brade; Serije: 3; Ponavljanje: 10, 8, 6;

Rumunsko mrtvo dizanje; Serije: 3; Ponavljanje: 10, 8, 6;

Kontra kosi benč pres; Serije: 3; Ponavljanje: 10, 8, 6;

Unutrašnja i spoljašnja rotacija; Serije: 2; Ponavljanja: 20;

Biceps pregib na Skotovoj klupi sa krivom šipkom; Serija: 2; Ponavljanja: 10, 8;

Triceps ekstenzija sa šipkom iznad glave u sedećem položaju; Serija: 2; Ponavljanja: 10, 8;

Pročitajte i  SLAB FITNES NAPREDAK: 8 njagorih stvari koje možete uraditi nakon treninga
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *