Uradite više zgibova - Men`s Health

Uradite više zgibova

Za one koji ne mogu da urade mnogo zgibova (ili se još uvek bore sa onim prvim) evo jedne metode koja će vam sigruno brzo pomoći.

METOD MERDEVINA
Za svoj prvi set zgibova uradite duplo manje od vašeg najvećeg broja ponavljanja. Na primer, ako možete da uradite 10, uradite samo pet, sad vam je jasnije zar ne? Odmorite 30 sekundi, onda uradite još jedan zgib više od onog što ste trebali da uradite (na ovom primeru je broj 6). Ponovo odmorite i nastavite da radite u istom tempu sve dok ne budete mogli da uradite pravilno zgib. Tada, krenite da se spuštate niz “merdevine” i radite jedan zgib manje, nastavljajući sa odmaranjem između svakih serija. Nastavite dok se ne vratite na broj ponavljanja koji ste imali na samom početku (u ovom slučaju 5). Uradite ovu vežbu dva puta nedeljno. U svakoj narednoj nedelji probajte da uradite jedan zgib više na samom početku merdevina. Kada uradite zgibove sa merdevina metodom sa svojim početnim maksimalnim brojem ponavljanja ( u ovom primeru to je bio broj od 10 ponavljanja), onda možete slobodno da dodate teg od 5 kilograma na svoje zgibove i krenete ispočetka.

SPECIJALAN SAVET
Ako ne možete da uradite mnogo zgibova, ispod svoje šipke za zgibove postavite stolicu, koja će vam služiti kao oslonac. Što je stolica bliža šipci to vam je lakše da uradite zgib, što je odmaknete dalje to je teže.

Pročitajte i  Nedeljni plan treninga: Kako je Rajan Rejnolds postao Dedpul?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *