Novogodišnji izazov za čelične listove - Men`s Health

Novogodišnji izazov za čelične listove

Novogodišnji izazov za čelične listove

Ako želite da ojačate listove, a to vam nikako ne uspeva, ne brinite, jer većina vežbača ima problema da ojača mišiće ove regije.

Ovi mišići su pomalo zanemareni, jer se vrlo teško oblikuju, a i genetika u ovom slučaju igra važnu ulogu.

Otkrijte 7 varijacija preskakanja vijače, koji će vam pomoć da ojačate i izgradite čelične mišiće listova:

PRESKAKANJE U MESTU

Lako se izvode i potrebno je da ih radite u dužim intervalima.

PRESKAKANJE NAPRED-NAZAD

Ova vežba je sjajna, jer angažuje celo telo dok se vaša stopala pomeraju napred-nazad.

PRESKOCI SA STRANE U STRANU

Unapredite lateralnu brzinu i eksplozivnost radeći ovu varijaciju preskakanja vijače, koja će vam pomoći da izdefinišete mišiće.

PRESKAKANJE SA NEIZMENIČNIM PODIZANJEM STOPALA

Naizmenično preskakanje konopca jednom pa drugom nogom će vam pomoći da ubrzate reakciju i kontrakciju mišića listova.

PRESKAKANJE SA VISOKO PODIGNUTIM KOLENIMA

Što su pokreti kolena viši to ćete više raditi na snazi lista.

PRESKAKANJE JEDNOM NOGOM

Ova varijacija je odlična za eksplozivnost i snagu, jer ćete svu težinu tela prebaciti na jednu nogu.

DVOSTRUKO PRESKAKANJE KONOPCA

Visoki skokovi unapređuju snagu i eksplozivnost, koju ćete obezbediti dvostrukim preskakanjem konopca.

Foto: Profimedia

Pročitajte i  Unapređeni trening za leđa
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *