Brutalna vežba sa bučicama za jak torzo - Men`s Health

Brutalna vežba sa bučicama za jak torzo

Mišićav torzo i snažno jezgro uz ovih 5 vežbi

Šipku dižite do visine ramena. Uradite dve do tri serije sa osam do dvanaest ponavljanja. Česte greške prilikom izvođenja ove vežbe su krivljenje kičme, preuzak ili preširok hvat i nagli pokreti (trzaji). Krivljenje kičme može da rezultira povredama u lumbalnom delu leđa. Suviše širok hvat onemogućava učestvovanje trapezastog mišića, a suviše uzak proizvodi neadekvatan pritisak u ramenom zglobu.

Prebrza izvedba sa naglim, isprekidanim pokretima, onemogućava potpuno aktiviranje pomenutih mišića.

SAVRŠENO IZVOĐENJE

Zauzmite stabilan stojeći položaj. Uhvatite šipku nathvatom u širini ramena i povijenih leđa podignite je u početni položaj (ispružene ruke počivaju na bedrima, kolena su blago savijena).

Šipku polako dižite uz telo do visine ramena. Laktove pri tom sve vreme treba da držite široko.

U visini grudi, šipku na trenutak zadržite i istovremeno zategnite mišiće ramenog pojasa. Za svako dizanje treba vam otprilike tri sekunde.

Na kraju polako spustite šipku u početni položaj.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Ispit za najbolje, najspremnije i najjače vežbače
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *