20 paklenih minuta za isklesani torzo - Men`s Health

20 paklenih minuta za isklesani torzo

Ovaj trening za gronji deo tela pogodiće sve neophodne mišićne grupe: trbušnjake, grudi, leđa, triceps i ramena. Ukoliko ste u stisci sa vremenom, ovo je prava stvar za vas, ne oduzima vreme, nisu vam potrebni nikakvi rekviziti, a verovali ili ne, vaši mišići će vam posle biti zahvalni.

Prekretnica ovog treninga, koji se inače sastoji iz svima poznatih vežbi (neki bi rekli i elementarnih), je posebna verzija plenka. Ova vežba se izvodi tako što stanete u poziciju za sklek. Dok držite vaše telo pravo, a trbušnjake stegnutim, podignite desnu ruku sa poda i udarite se o desnu butinu. Udarajte se u butine naizmenično , ali sve vreme pazite da se ne njišete previše ili da vam kukovi ne padaju.

Od početka do kraja ovaj trening bi trebalo da traje nekih 20 minuta, što je zaista malo, ukoliko želite da imate zategnuto i zdravo telo.

TRENING

Sve vežbe radite po navedenom predosledu, nemojte da pravite pauzu između vežbi. Kada završite jedan krug vežbi, ponovite sve još četiri puta, za ukupno pet krugova.

Sklekovi; Ponavljanja: 20;

Pregib trupa; Ponavljanja: 20;

Plenk; Ponavljanja: 10 (po 10 udaraca za svaku ruku)

Sklopka; Ponavljanja: 20;

Uski sklekovi; Ponavljanja: 20;

Bicikl; Ponavljanja: 20;

Foto: Profimedia

Pročitajte i  Efektinost kardio treninga?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *