Izazov iz pakla: Lakše bučice za teži trening - Men`s Health

Izazov iz pakla: Lakše bučice za teži trening

Uskoro ćete da osetite bol, jer kod ovog izazvova moraćete da uradite gomilu ponavljanja, ali sa lakšim bučicama.

“Trening sa lakšim bučicama uopšte nije za šalu”, kaže Tod Darkin, personalni trener i autor knjige The IMPACT! Body Plan, i dodaje “Lakše opterećenje vam dozvoljava da radite sa više snage, ali i brže što će i te kako aktivirati sva vaša mišićna vlakana.”

Uzmite bučice od 7 ili 9 kilograma i odradite ovaj izazov kao lestvicu. Počnite sa jednim ponavljanjem svake vežbe, dakle jedno ponavljanje čekića, mrtvog dizanja sa ispravljenim nogama, i potiskom iznad glave, bez odmora između vežbi. Odmah potom, uradite po dva ponavljanja svake vežbe, a onda tri i nastavite tako dok ne dođete do 10 ponavljanja. Kada završite sve uradićete ukupno 165 brzih pokreta sa nimalo ili vrlo malo odmora.

“Ukoliko date sve od sebe od početka do kraja, bićete iznenađeni koliko teške te bučice mogu da postanu do kraja ovog izazova”, kaže Darkin, koji je ceo ovaj manijački izazov uradio za samo 3 minuta i 27 sekundi.

Da li vi možete da pobedite vreme personalnog trenera? Probajte i ostavite nam svoje rezulate u komentarima.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Građenje mišića: Evo šta treba da očekujete
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *