Tri treninga iz pakla - Men`s Health

Tri treninga iz pakla

Zapravo, nekoliko serija sa brzim tempom na nekoj uzbrduci je najbolji način da poboljšate svoju izdržljivost, barem tako tvrde naučnici sa Državnog Univerziteta Južna Dakota.”Treniranje na brdu je odličan način da izađete iz zatvorenog prostora, ali i da zadržite težinu treninga,” kaže Džef Gadet, bivši profesionali trkač, a sada trener.

Vidite, ukoliko želite da izađete iz teretane i uradite nekoliko sprinteva, time sigurno nećete ugroziti vaše ciljeve. I dalje možete da spaljujete sali i gradite mišiće sa ova tri vrlo, vrlo teška treninga koje je osmislio Gadet.

SPREMITE SVOJ METABOLIZAM
Kako biste još više ubrzalo svoje sagorevače masti, trenirajte intenzitet. Gadet preporučuje brzo zagrevanje, zapravo trčanje od jednog do tri kilometra, pre nego što počnete sa treningom.”Kod ovog treninga davaćete svoj maksimum svakog puta, tako bi bilo pametno da pripremite noge za neverovatan napor.”

Nađite brdo koje ima 6% do 7% uspona, neka bude strmo, ali da ne bude litica. Uradite sprint od 30 sekundi uz brdo sa 95% svog maksimuma, a zatim se spustite peške od mesta gde ste počeli. Kada dođete do podnožja, odmah se okrenite i isprintajte, ovaj put 75 sekundi i sa 85% svojih maksimalnih mogućnosti i vratite se peške nazad. Ovo je jedna serija, trebalo bi da uradite 8.

POVEĆAJTE IZDRŽLJIVOST
Mogućnost da se izdrži duže je kljućna za svako vežbanje ili sport. “Želite da vaši mišići, pluća i mozak budu u mogućnosti da nastave sa treningom, čak i kada ste umorni”, kaže Gadet.  Zbog toga, najveći deo ovog treninga se odnosi na ono šta ćete da uradite kada siđete sa brda.

Na istom brdu kao i malopre, uradite šest uzastopnih sprinteva od 90 sekudni. Dakle istrčite uz brdo, vratite se peške u podnožje, a odmah zatim krenete ponovo ka vrhu. Nakon svog poslednjeg sprinta, odmorite tri minuta, a zatim istrčite oko pet kilometara, sa tempom tako da pobedite svoje obično vreme za 30 do 45 sekudni. Ako budete imali energije nakon ovog treinga, mi vam aplaudiramo.

Pročitajte i  Izdefinisani kao Mesi

IZGRADITE OZBILJNU SNAGU DONJEG DELA TELA
Ako želite da nabacite mišićnu masu, ne morate da sebe “osuđujete” samo na čučnjeve, sve dok u blizini imate opaki nagib. “Strmo brdo pogađa vaše mišiće nogu pri svakom koraku. Trčanje uzbrdo je slično otežanom iskoraku, samo što ovde radite serije i serije”.

Istrčite uzbrdo 15 sekundi, ali sa svojim maksimalnim mogućnostima. Fokusirajte se na to da jagodicama dodirujete tlo i gledajte da vam korak bude što duži. Uradite ove sprinteve 10 do 12 puta i imaćete osećaj kao da ste uradili najbolji trening za noge do sada.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *