Krosfit groznica: Principi koji će unaprediti vaš trening - Men`s Health

Krosfit groznica: Principi koji će unaprediti vaš trening

Vežba za stimulisanje rasta i građenje novih mišića

Krosfit je stvarno razbio stare načine razmišljanja i nametnuo temu funkcionalne snage u fitnes svetu.”, kaže Stiven Devor, profesor kineziologije sa Ohajo Univerziteta. Ali u koliko niste spremni da se pridružite krosfit klanu, jednostavno kopirajte njihov način treniranja, koji ruku na srce nije toliko težak za imitirati.

Ovo su neki od krosfit principa koji će unaprediti vaš trening.

TEŽITE KA RAZNOLIKOSTI

Nemojte samo da vežbate u teretani, izađite napolje i igrajte se. Možete da trčite, radite na šipkama ili jednostavno igrate neki sport, dajte vašem telu različite stimulanse. Težite ka tome da vam treninzi obuhvataju što više polja fitnesa izdržljivost, snagu, fleksibilnost, brzinu, koordinaciju i ravnotežu i uvek gledajte da vam treninzi budu što “šareniji”. Ako samo trčite, postaćete slabi specijalista za izdržljivost. Ako ne radi ništa drugo osim dizanja tegova, postaćete mišićavko bez ikakvog smisla za koordinaciju.

TRENIRAJTE JAKO

Previše treninga u teretani nema nikakav cilj, a uključuje i lenjo šetanje između sprava kao i sedenje između serija. Ako išta, crossfit je pokazao da se bolji rezultati dobijaju u ekstremno napornom, ali kratkom treningu.

NAUČITE DA KONTROLIŠETE SVOJE TELO

Klasične vežbe kao što su sklekovi, zgibovi i propadanja uče nas da kontrolišemo naše telo u prostoru, dakle uklnonjeni su nam oslonci u vidu benč klupe i stolica. A snalaženje u prostoru je od velike važnosti kako za sport, tako i za zdravlje.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  MH saveti: Trbušnjaci za napredne vežbače
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *