Za isklesane trbušnjake: Savršene vežbe za "pločice" - Men`s Health

Za isklesane trbušnjake: Savršene vežbe za “pločice”

Za isklesane trbušnjake: Savršene vežbe za istaknute "pločice"

Tokom svakog treninga, odradite ove vežbe i isklešite savršene trbušnjake.

Odradite pet setova po 15 ponavljanja za svaku vežbu, uz odmor između setova, ako vam je potreban.

Vežba 1: IZDRŽAJ

Zauzmite položaj kao za sklekove, ali tako da težinu tela održavate podlakticom. Zadržite položaj deset sekundi. To je prvo ponavljanje.
Odmorite 2 do 3 sekunde između ponavljanja tako što ćete kukove spustiti na podlogu.

Vežba 2: POLOŽAJ PTIČARA

Spustite se na dlanove i kolena i zatim podignite levu ruku i desnu nogu tako da budu u istom nivou sa trupom.Zadržite položaj deset sekundi. Potom odradite sa desnom rukom i levom nogom i to će biti prvo ponavljanje.

Vežba 3: BOČNI IZDRŽAJ

Spustite se na levu stranu trupa, tako da su vam noge ispružene, a gornji deo tela da vam se oslanja na podlakticu. Podignite kukove. Zadržite položaj deset sekundi i potom ponovite sa desne strane. To je prvo ponavljanje.

Foto:

Pročitajte i  Do ravnog stomaka u paru
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *