Testirajte svoje granice: 3 paklena minuta zgibova - Men`s Health

Testirajte svoje granice: 3 paklena minuta zgibova

Sa poboljšanjem rezultata u ovom testu poboljšavaju vam se i telesne sposobnosti, kaže personalni kondicioni trener Martin Runi, autor knjige Ultimate Warrior Workouts.

TEST

Uradite što više zgibova za 3 minuta.

PRAVILA

Počnite u visećem položaju sa stopalima iznad tla. Za uspešno ponavljanje podignite bradu iznad šipke, pa se spustite dok vam se ruke potpuno ne opruže.

Za uspešno ponavljanje podignite bradu iznad šipke, pa se spustite dok vam se ruke potpuno ne opruže.

Odaberite tempo koji vam odgovara. Kada ste blizu “otkaza“, odmorite 20-30 sekundi, a zatim uradite seriju od 1-2 ponavljanja kako biste izbegli dovođenje mišića u stanje potpune iscrpljenosti.

Kako ste prošli
< 19 zgibova ispod proseka
20–29 zgibova prosečno
30–39 zgibova dobro
40–49 zgibova odlično
50 i više natprosečno

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  4 kruga, 10 vežbi: Trening sa sopstvenom težinom koji prži masne naslage!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *