Savršena vežba za kardiovaskularni sistem - Men`s Health

Savršena vežba za kardiovaskularni sistem

Jednom vežbom ćete nahraniti kardiovaskularni sistem, dok istovremeno nabacujete mišiće. Uz pomoć saveta Dejvida Marša, koji je osvojio 12 NCAA šampionata kao glavni trener plivačkog saveza na Univerzitetu Auburn, a sada se nalazi na poziciji CEO “Mecklenburg Aquatics”u Severnoj Karolini, od žabe postaćete torpedo za tili čas. Možete vežbati u bazenu, a veštine demonstrirati na plaži.

UDAHNITE DUBOKO

Instinkt: Podižete vrat iz vode da biste udahnuli, ali izbacujete telo iz pravca.
Popravka: Zamislite da je vaša kičma fiksirana osovina koja se probija kroz vodu. Držite glavu dole i ramena gurajte napred. “Kada pružite ruku i okrenete se na tu stranu, samo iskrivite vrat, kako biste uzeli vazduh”, kaže Marš.

Vežba: Vadičep

Plivajte tri zamaha slobodnim stilom, ali ne uzimajte vazduh. Zatim se okrenite na leđa i plivajte tri zamaha tako, pa se vratite u slobodni stil.

Foto; Shutterstock

NAPOR IZ JEZGRA

Instinkt: Gurate se kolenima, remeteći ravnotežu u vodi umarajući mišiće kvadricepsa.
Popravka: Odgurujte se iz kukova. Mali, ritmički usaglašeni trzaji su bolji od velikih, koji naprežu mišiće kukova i butina. Zamislite da su vaše noge produžetak jezgra. Kolena savijajte blago pri odgurivanju.

Vežba: Foka

Stavite peraja i odgurnite se od bazena na leđima, sa rukama opruženim iznad glave i bicepsima naslonjenim na uši.

PROBIJANJE

Instinkt: Veslate rukama umesto da se probijate kroz vodu koristeći nadlaktice.
Popravka: Namestite ruke u blagi luk. “Zamislite da ste stavili nadlakticu preko švajcarske lopte i da se prebacujete preko nje”, kaže Marš. Ne dozvolite da iskrivite lakat na unutra, jer ćete time olabaviti luk i smanjiti moć kretanja.

Vežba: Skupljene pesnice

Plivajte sa pesnicama čvrsto stisnutim, jer će vas to naterati da ruke izvijete u luk.

Pročitajte i  Šta je Ki aikido?

BOLJI TRENING

Instinkt: Ponašate se kao da je vaš trening obično džogiranje i radite duže setove u sporijem ritmu.
Popravka: Najbolji plivači treniraju sa setovima koji počinju polako, a završavaju se sprintom. Ovakav trening poboljšava plivanje i smanjuje umor. “Drugo mesto pripada tipu koji brzo popusti u tehnici”, kaže Marš.

Vežba: Brojte zamahe

Pokušajte da uparite broj zamaha na prvoj, laganoj stazi sa brojem u poslednjoj, sprint stazi.

Foto; Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *