Fitnes rutine profesionalaca koje će vam promeniti život - Men`s Health

Fitnes rutine profesionalaca koje će vam promeniti život

Brutalna vežba za učvršćivanje jezgra

Postati i ostati fit zaista je izazov. Mnogima od nas dovoljno je teško i ustati sa kreveta. Dakle, šta je tajna ljudi koji su uspeli da ostvare takav način života?

BUDITE UPORNI

Čejs Skvajers prvi priznaje da on nije nikakav fitnes stručnjak. Ali on je nekada imao višak kilograma i na slikama sa letovanja nije izgledao nimalo privlačno. A onda je odlučio da je dosta takvog života: izbacio masnu hranu i krenuo se šetnjom na traci. Ubrzo je i tračao maraton, ne brzo ali uspeo je da istrči 80 kilometara. To je bilo 2003. godine, a godinu dana kasnije tračao je 160 kilometara. Od tada je nekoliko puta trčao maratone, svaki put sve bolje i bolje.

Njegova tajna?

“Nisam brz, ja sam uporan”, kaže Skvajers, koji upornost ističe kao glavni savet za održavanje fitnes režima. “Sve je počelo sa 20 minuta na traci za trčanje. Razlika između mog uspeha i drugih koji su trčali, je ta što sam ja to radio svaki dan. Nijedan program na svetu neće funcionisati dobro za vas ako niste uporni”, objašnjava on.

PRATITE EFEKTIVNU RUTINU

Američki savet za vežbanje nedavno je anketirao 1000 licenciranih ličnih trenera o najboljim načinama vežbanja. Tri njihova najbolja predloga:
Trening snage. Čak 20 minuta dnevno dva puta nedeljno pomoći će vam da oblikujete svoje telo.

Intervalni trening. “U svom osnovnom obliku, intervalni trening uključuje dva minuta hodanja i dva minuta trčanja, i naizmenično menjanje ovog obrasca tokom treninga. To je efikasan i produktivan način da ostvarite zacrtani cilj”, kaže Sedrik Brajant, glavni istraživač Saveta za vežbanje.

Kardio/aerobne vežbe. Brajant predlaže 60 minuta (ili više) dnevno fizičke aktivnosti slabog ili umerenog intenziteta, kao što je hodanje, trčanje ili ples.

Pročitajte i  6 vežbi za nabacivanje brutalne mišićne mase

POSTAVITE REALNE CILJEVE

“Ne težimo savršenstvu ili neverovatnim ciljevima koji se ne mogu ispuniti”, kaže Kara Tompson, portparolka “International Health Racquet and Sportsclub Association” (IHRSA). “Umesto toga, fokusiramo se na ponašanje u cilju poboljšanja zdravlja”, dodaje ona.

Drugim rečima, ne brinite ako ne možete da istrčite marathon. Krenite polako, od 15 minuta hoda dnevno, pa postepeno produžite vreme i pojačavajte intenzitet i razdaljinu.

VEŽBAJTE SA PRIJATELJEM

“Pronađite prijatelja ili rođaka u kojeg imate poverenje i koji takođe teži zdravijem načinu života”, savetuje Kara Tompson. “Podstičite jedan drugog. Vežbajte zajedno, a iskoristite to vreme i za druženje i za jačanje prijateljskih veza”, dodaje Tompson.

BUDITE SREĆNI

“Budite sigurni da ste izabrali neku aktivnost u kojoj zapravo uživate i koja vas zabavlja”, predlaže slavni trener iz Los Anđelesa, Sebastijan Lagri.

“Ako mrzite tegove, nemojte ići u teretanu. kilograme možete izgubiti i oblikovati svoje telo i praktikovanjem neke druge aktivnosti”, kaže on.

Uz to, odaberite nešto što vam je dostupno. Planinarenje je zaista dobar trening, ali nije nešto što ste u mogućnosti da radite svaki dan u gradu.

Foto: Profimedia

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *