Vežbe uz koje ćete se najbrže vratiti u formu - Men`s Health

Vežbe uz koje ćete se najbrže vratiti u formu

Ako ste u potrazi za efektivnim vežbama koje će u relativno kratkom vremenu dovesti vaše telo u zavidnu formu, na pravom ste mestu. Sledeće aktivnosti ne zahtevaju veliki budžet, a kombinujući njih i zdravu ishranu na dobrom ste putu ka ostvarenju cilja.

ČUČNJEVI

Osim što ciljano deluju na sve skupine mišića guze, čučnjevi zahtevaju puno energije, te su i dobra aerobna vežba. Vrlo je važno pravilno izvesti čučanj kako bi rezultati bili maksimalni, a posledice povrede minimalne. Stanite u raskorak širine bokova, a ruke postavite ravno ispred sebe, paralelno sa tlom. Spuštajte se prema dole u gotovo sedeću poziciju, ali pritom pazite da vam kolena nipošto ne idu prema napred, da ne prelaze vrhove nožnih prstiju ako gledate odozgo. Grudi i leđa trebaju biti ravna, a kako se spuštate – spuštajte i ruke. Oslonac u svakom trenutku treba biti na petama. Polako se podižite prema gore i nakon što se ispravite čvrsto zategnite guzu. Napravite dva seta od deset ponavljanja što sporije, a svakog dana možete povećavati broj ponavljanja.

PRESKAKANJE KONOPCA (VIJAČE)

Jeftin i lak način trošenja kalorija je preskakanje užeta. Ova vežba sagoreva više kalorija od bilo koje aktivnosti, a uz to je i zabavna. Možete je raditi u društvu, a upravo zbog toga je idealan izbor da provedete kvalitetno vreme sa porodicom.

Foto: Profimedia

SKLEKOVI

Na žalost, mnogi izbegavaju izvođenje sklekova zbog njihove težine. Sklekovi mogu u vrlo kratkom roku transformirati vaše telo, tačnije leđa, ruke i grudi. Vežbanje možete učiniti zabavnijim kombinujući više vrsta različitih tipova istih, a za vidljive rezultate potrebno ih je izvoditi nekoliko dana u nedelji.

ISKORAK

Želite li izgraditi savršeno definisane noge, predlažemo vam treniranje iskorakom. Upravo njima je moguće izolovati jednu po jednu nogu. Dovoljno je da svaki dan ponovite tri seta od 10 čučnjeva u iskoraku.

Pročitajte i  Mrtvo dizanje: 4 saveta za bolju tehniku

TRČANJE

Dolaskom lepšeg vremena, trčanje postaje jedno od najatraktivnijih načina vežbanja. Ono uveliko doprinosi otpuštanju stresa, sagoreva mnoštvo kalorija i poboljšava zdravlje. Na vama je da odlučite hoćete li trčati ujutro ili kasnije uveče.

PLIVANJE

Plivanjem slobodnim stilom u trajanju od 30 minuta, potrošićete oko 350 kalorija. Najtežim stilom, delfinom, u 30 minuta ćete sagoreti čak 400 kalorija. Ovaj sport pozitivno utiče i na rešavanje masnih naslaga na bedrima – plivajte leđno i udarajte nogama kružnim pokretima i tako podstaknite cirkulaciju.

VOŽNJA BICIKLOM

Još jedna od aktivnosti koje možete izvoditi u društvu je vožnja biciklom. Iako je za najbolje rezultate potrebno vežbe izvoditi samostalno, za bicikl vam nije potrebna prevelika koncentracija. Ova vežba je posebno namenjena onima koji žele da definišu mišiće svojih nogu.

Foto: Profimedia

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *