Savršen trening za celo telo: 3 vežbe koje će vas oduvati - Men`s Health

Savršen trening za celo telo: 3 vežbe koje će vas oduvati

Uvek postoji hiljadu razloga da ne odete u teretanu: danas je baš vaš red da spremate ručak, povredili ste se prošli put, pa ne biste da rizikujete ponovnu povredu, sramota vas je jer drugi momci mogu da urade više ponavljanja…

Međutim, ako imate dve bučice kod kuće, nema izgovora da ovog puta ne date sve od sebe i propustite trening.

Otkrijte i 4 vežbe bučicama koje grade čelično telo

Lični trener Kris Batke je osmislio trening za celo telo bučicama koji će vam pomoći da izvajate celo telo.

PLAN TRENINGA ZA PRVU NEDELJU TRENIRANJA:

Vežba 1: IZ ČUČNJA DO PUSH PRESA

2×8 ponavljanja

“Ova vežba pogađa mišiće celog tela, pa je super izbor za početak treninga”, kaže Bathke.

Stojite držeći po bučicu u svakoj ruci u visini ramena. Izvedite dubok čučanj, a potom kada se vratite u početnu poziciju, podignite bučice iznad glave.

Vežba 2: SKLEKOVI I VESLANJE
2×6 ponavljanja

Nalazite se u poziciji skleka sa bučicama u svakoj ruci. Uradite sklek, a onda podignite jednu bučicu, a potom i drugu.

Vežba 3: ISKORAK UNAZAD SA BUČICAMA IZNAD GLAVE

2× 6 ponavljanja svakom nogom

Saznajte i Zašto i kako treba da radite iskorak?

Sve vreme držite bučice iznad glave, pa iz ove pozicije izvedite iskorak unazad jednom nogom, a potom i drugom.

Odmarajte se 60 sekundi između serija.

Ovo je plan za prvu nedelju. Sledeće nedelje dodajte po dva ponavljanja u svakoj seriji.

Pročitajte i Koliko brzo možete da nabildujete mišiće?

Treće nedelje dodajte i treću seriju svake vežbe, a u četvrtoj nedelji dodajte još dva ponavljanja po seriji.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Cirkularni trening koji možete da radite svuda
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *