Zašto samo pregibom trupa nećete dobiti trbušnjake? - Men`s Health

Zašto samo pregibom trupa nećete dobiti trbušnjake?

Uobičajeni vežbački mit je da je najbolji način da izgradite pločice, beskrajno vežbanje trbušnjaka. Da je to toliko lako, svi bismo izgledali poput grčkih božanstava, ali u stvarnosti, za postizanje neverovatnih trbušnjaka potrebno je mnogo više.

Saznajte sve: O kreatinu, proteinskim pločicama i insulinu

VEŽBAJTE NA ISPRAVAN NAČIN
Prema Lou Šuleru i Alvinu Kosgruveu, autorima „The New Rules of Lifting Abs“ (Nova pravila za trbušnjake), trbušnjaci su jedna od najopasnijih vežbi za izradu glavnih trbušnih mišića. To je u tolikoj meri istinito da je specijalista za kičmu Stjuart MekGil zabeležio kako previše trbušnjaka uzrokuje oštećenja kičme kod većine ljudi, zbog savijanja kičme što je priroda te vežbe.

Kako pravilno izvesti vežbu „Supermen“?

PRAVILNO SE HRANITE
„Trbušnjaci nastaju u kuhinji“ ,  rečenica je koju bi vam lični trener najverovatnije rekao, ali ona je i 100% istinita. Masti se obično pothranjuju u trbuhu i bedrima tako da morate golicati svoje trbušnjake sa zadnje strane tog sloja sala sa dobro isplaniranim režimom ishrane i treninga. Zadržite svoj unos proteina visokim kako biste izgradili mišiće, smanjite unos šećera kako biste prilikom treninga u teretani brže sagorevali svoje trbušne masti.

Suplementi: Ovo su glavni sastojci whey proteina!

SPAVAJTE BOLJE
Telo se samo od sebe popravlja za vreme perioda odmora, tako da je ispravna količina visokokvalitetnog sna preko potrebna za vreme perioda treninga. Studija objavljena u časopisu „SLEEP“ otkriva kako pojedinci koji kraće spavaju pate od povećanja organskih masti za 32%, dok oni koji spavaju duže od 8 sati dobijaju mnogo više mišića od onih koji spavaju 6-7 sati.

Sekssomnija: Da li ste nekada imali seks dok ste spavali?

EFEKTIVNE VEŽBE
Plenk (izdržaj) je ključna vežba prilikom učvršćenja jezgre tela, a i najuobičajena je u većini teretana. Ako vam je kod uobičajenog izdržaja, period zadržavanja 60-90 sekundi, tada ga probajte napraviti pod uglom od 45stepeni, podignite nogu ili pokušajte da se istegnete sa strane bez da dopustite da vam kukovi vise u vazduhu.

Pročitajte i  Kako vežbaju i hrane se monasi Šaolina?

Možete li da uradite ove tri vežbe za manje od 4 minuta?

Kotrljanje sa švajcarskom loptom. Studija iz 2010. u časopisu ortopedskih i sportskih fizioterapeuta pokazala je kako su vežbe na švajcarskoj lopti mnogo efikasnije prilikom izgradnje jezgrene mišićne aktivnost u odnosu na klasične trbušnjake.

Veslanje u skleku, vežba koja spaja veslanje i skekove, sastoji se od složenog pokreta koji se može raditi bilo s girjama ili ručnim tegovima zadržavajući ih u „press-up“ (potisak) poziciji  i izbacivanjem jedne ruke na tlo , kao i veslanjem drugom pre nego što promenite strane. Održavanje ravnoteže ovog pokreta skladno s podizanjem tegova čini ga odličnim za oblikovanje svih trubšnih mišića.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *