Mršavljenje: 5 saveta za početnike - Men`s Health

Mršavljenje: 5 saveta za početnike

1. MORATE BROJATI KALORIJE
Niko od nas ne voli da broji kalorije, ali one su od velikog značaja za ovaj proces. Naša ishrana zavisi od posla kojim se bavimo, godina, visine, težine i naravno od toga koliko treniramo i kako smo genetski predisponirani. Brojte kalorije pogotovo ako niste previše aktivni u toku dana, i kad pređete tridesetu obavezno.

2. POVEĆAJTE BROJ OBROKA
Do sada, aktuelan je bio metod ishrane sa obrokom na svaka 2-3 sata, što je dosta dobro i tačno. Veći broj obroka ubrzava metabolizam. Međutim, svako od nas je specifičan i treba da odredi broj obroka prema sebi. Neki čak mogu da se udebljaju ako povećaju broj obroka, ukoliko su oni preobilni. Zato treba prilagoditi sebi i ovaj segment. Često je dovoljno da budu i tri glavna obroka, uz dve užine, jedna pre, druga poslepodne.

3. RADITE KARDIO TRENINGE
Džoogiranje sat vremena je totalno gubljenje vremena ukoliko želite da izgubite mast. Radite onaj kardio koji će vas naterati da utrpšite energiju. HIIT, kratak intervalni trening visokog intenziteta je jedan od najboljih načina za to. Nekima će odgovarati i trening srednjeg intenziteta u dužem trajanju.

4. KONZUMIRAJTE I ZDRAVE MASTI
Pogrešna je teza da ne treba konzumirati masti. Zdrave masti su veoma važne, ne samo kao gorivo za mišiće, nego i protiv upale, drže vas sitim duži period itd. Losos, avokado, bademi, lešnici se preporučuju.

5. RADITE TRENINGE SNAGE
Treninzi snage takođe su obavezni, jer oni ubrzavaju metabolizam, daju nam snagu i sagorevaju veliki broj kalorija. Dizanje manjih težina sa većim brojem ponavljanja je isto kao i niskointenzivni kardio. Koristite tegove, dižite i težine. Trening mora biti intenzivan da bi bio delotvoran.

Pročitajte i  Zdravo mršavljenje: Koje je najbolje doba dana za omiljene namirnice?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *