Vežba superheroja za izvajano telo - Men`s Health

Vežba superheroja za izvajano telo

Stari dobri sklek je deo skoro svakog programa treninga. Sklekom pumpate grudi i ruke, gradite jezgro i najbolje je što možete da ih radite gde god želite.

Međutim, naizgled jednostavna varijanta ove vežbe može da stimuliše rast novih mišića i da poveća efekte treninga.

Vežbu započnete u poziciji za sklek, a potom se spustite na pod, grudima dodirujući patos, a noge i ruke držite u lebdećem položaju nekoliko centimetara iznad tla. Ovaj stav predstavlja poziciju u vežbi Supermena.

Foto: Profimedia

Nakon što se u ovoj poziciji zadržite nekoliko sekundi, podignite se gore u osnovnu poziciju za sklek.

“Ovako pogađate mišiće donjih i gornjih leđa, gluteusa i zadnju ložu, čak više od standardne verzije vežbe”, kaže Dejvid Džek, kreator Men’s Health 60 day Transformation.

“Ovom vežbom morate da regrutujete više mišića kako biste podigli telo gore”, kaže Džek.

Ova kombinacija čini vežbu Supermen skleka ozbiljnim i teškim načinom da izgradite mišiće celog tela od glave to pete.

Foto: Profimedia

 

Pročitajte i  Savršen trening za celo telo: 3 vežbe koje će vas oduvati
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *