7 najboljih vežbi za ruke ikada! - Men`s Health

7 najboljih vežbi za ruke ikada!

Ukoliko pitate sedam različitih ljudi da navedu sedam najboljih vežbi za ruke ikada, odgovori će verovatno drastično varirati.

Pročitajte i: Ne zapostavljajte mišiće šake!

Vežbe koje pokreću rast mišića kod jedne osobe, možda neće upaliti kod nekog drugog. ovo je zapravo i jedan od razloga zašto toliko potenciramo na raznolikosti vežbi, serija, ponavljanja…

Da li su onda ove vežbe stvarno najbolje IKADA za vaše ruke? Pa prema personalnom treneru Eraldu Maglare – jesu. Ako se pitate zašto je on toliko samouveren, odgovor leži u iskustvu… Eraldo tvrdi da se ovih sedam vežbi pokazalo kao najefektivnije i najviše su pomagale njegovim klijentima da razviju veće i definisanije ruke. Da li su ove vežbe najbolje i za vas? Obavestite nas u komentarima…

Probajte i: Program koji će zapaliti vaša ramena

BICEPS PREGIB NA KOSOJ KLUPI
Kao što možete da pretpostavite ove vežbe se izvode na kosoj klupi. Namestite klupu na 35.40 stepeni maksimalno kako biste najbolje pogodili glavu bicepsa.

STOJEĆI BICEPS PREGIB SA ŠIPKOM
Standardni biceps pregib sa šipkom je najbolja vežba za one ljude koji žele da nabace malo mase na svoje ruke. Razlog? Opet moramo da se oslonimo na istoriju. Biceps pregib sa šipkom davao je i dalje nastavlja da daje ozbiljne rezltate. Ako već duže vreme radite ovu vežbu, uvek možete da raširite ili suzite hvat ili da ih radite sedeći ili na Skotovoj klupi.

Pogledajte i: Kombinovani trening za biceps

KONCETRACIONI BICEPS PREGIB
Kada se ova vežba radi polako, bez korišćenja “zaleta” i iskorišćava svaka prednost izolacije, vaši bicepsi ne mogu ništa drugo da rade osim da rastu.

Pročitajte i  Na prvoj liniji fitnesa

DIJAMANT SKLEK
Ukoliko se spustite u sklek, vežbaćete svoje jezgro, gudi, triceps i deltoide. Ali ako želite da prebacite veće opterećenje na triceps, radite dijamant sklek. Verujte nam nećete pogrešiti.

PROPADANJE
Triceps propadanje zahteva minimum opreme, stolica, klupa ili šipke (ako već vežbate u teretani), ali zauzvrat vam nudi nikada veće i izdefinisanije tricepse. Možda vam deluju lako, ali koliko zapravo propadanja sada možete da uradite?

Pliometrijske vežbe: Bolji rezultati za manje vremena

POTISAK SA ČELA
Dokle god ste oprezni sa težinom koju koristite kod ove vežbe ili imate partnera koji će budno da motri na vas, sa ovom vežbom ste bezbedni, ali vaši tricepsi definitivno nisu. Svako ponavljanje pogađaće tamo gde najviše treba i tokom samog treninga osetićete veliki napredak.

MENTALNA ČVRSTINA
Dobro, dobro, ovo nije baš vežba za ruke, ali nivo koncetracije tokom izvođenja vežbi direktno utiče na vaše rezultate. Veći fokus, znaći veće ruke. Sposbnost da se naterate da uradite još jedno ili dva ponavljanja će praviti razliku između isklesanih i ravih ruku.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *