Čelični triceps bez tegova, bučica i sprava - Men`s Health

Čelični triceps bez tegova, bučica i sprava

Uz ove dve vežbe možete brzo i efikasno doći do vidljivih rezultata:

Sklekovi

Najobičniji sklekovi mogu biti odličan saveznik u građenju tricepsa iako je, pre svega, reč o vežbi za grudne mišiće. Naime, tricepsi se u ovoj vežbi ponašaju kao podrška i sekundarno učestvuju u njoj, dakle stimulisani su.

Foto: Shutterstock

Sklekove možete izvoditi na različite načine: podignutih stopala, jednoručno ili na uobičajen način. Veoma su delotvorni sklekovi koji se izvode dlanova približenih jedan uz drugi jer oni uključuju tricepse na još direktniji način, a grudni mišići su manje opterećeni.

Foto: Profimedia

Propadanje

Za propadanje vam nisu potrebne šipke!

Klupe, sto ili čak i sofa mogu odlično poslužiti. Recimo, možete sesti na pod, leđa približenih zidu, a ruke zabaciti na sofu, a potom ispraviti noge (i približiti ih!) i nakon toga podizati donji deo tela koristeći isključivo ruke. Takođe, možete iskoristiti dve stolice, kao na snimku na dnu teksta.

Time ćete iskoristiti maksimalnu snagu bicepsa i forsirati ih na rad.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Savršen trening za celo telo: 3 vežbe koje će vas oduvati
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *