Najbolje vežbe za savršene grudne mišiće - Men`s Health

Najbolje vežbe za savršene grudne mišiće

Za grudne mišiće o kakvim maštate nije neophodno da u trening uključite i mišiće donjeg dela tela, pa ako želite da dodatno ojačate grudi, bazirajte svoj trening ponajviše na radu na gornjem delu.

Kako početi

Najpreporučljivije je da trening otvorite kardio vežbama – trčanjem ili vožnjom bicikla, a potom pređete na vežbe propadanja i sklekove.

Ishrana

Pravilan način ishrane je još jedna važna stavka u građenju savršenih grudi. Najpre se morate rešiti sala, a u tome će vam pomoći zeleno povrće i dosta voća, a eksperti savetuju da pre treninga u toku dana pojedete 4 cela kuvana jajeta.

Suplemente bi trebalo uneti između obroka, a poželjno je da obroci budu manji jer će to ubrzati metabolizam.

Foto: Profimedia

Idealne vežbe:

Benč pres – najmanje 10 ponavljanja

Ovo je najefektivniji način formiranja mišića grudi, pri čemu i potisak na kosoj i na kontrakosoj klupi daju odlične rezultate.

Samo pronađite način koji vašem telu najviše odgovara.

Sklekovi – najmanje 20-30 u seriji

Najobičniji sklekovi pomoći će vam da na prirodan način “nabacite” opterećenje grudnim mišićima i ojačate ih.

Propadanje (neutralni hvat) – najmanje 8 ponavljanja

Ovakvo spuštanje će naročito pomoći jačanju donjeg dela mišića grudi.

Letenje bučicama ležeći na klupi – najmanje 12 ponavljanja

Ovo dizanje će posebno ojačati gornji deo mišića grudi.

Gornji krosover sajlama – najmanje 8-10 ponavljanja po seriji

Ova vežba će zapaliti vaše mišiće!

Foto: Shutterstock / Priredio: D. K.

Pročitajte i  Zbog ovih grešaka nikada nećete uspeti da imate savršene trbušnjake
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *