Osnovne stavke uspešnog fitnesa - Men`s Health

Osnovne stavke uspešnog fitnesa

Možemo slobodno reći da je fitnes više ili manje sve od gore navedenog! A evo kako i vi možete uspešno da se prilagodite ovom načinu života.

MOTIVACIJA
Ponekad je najteže da se naterate i počenete sa vežbanjem. Bez obzira da li vam se ne sviđa ono što vidite u ogledalu, da li kolega sa posla bolje izgleda ili vas je ostavila devojka zbog nekog nabildovanog tipa, morate imati dobar razlog za vežbanje.

POSTAVITE CILJ
Šta želite da postignete, da li je to gubitak težine, masnoća, jačanje muskulature… i onda se držite toga. Jasno definišite taj cilj. Što ga jasnije definišite lakše ćete do njega doći. Osim toga bilo bi dobro napraviti i kratkoročne ciljeve. Na taj način ćete moći da proverite kojim tempom idete i da li je dobar ili trebate nešto da menjate.

VOLJA
Ukoliko nemate volje i želje za promenom, ali i za vežbanjem onda sve drugo nema smisla.

NAVIKA
Pretvorite odlazak u teretanu u naviku. Napravite plan kojim danima ćete vežbati i neka to budu skoro nepromenjivi planovi. Na taj način nećete razmišljati da li da ostanete i  gledate tv ili da odete u teretanu.

POGLEDAJTE SVOJ ODRAZ U OGLEDALU 
Iako zvuči smešno, ali dok vežbate i kod kuće pogledajte kako vam sada izgledaju mišići i da li ste napredovali. Svaki put kada primetite napredak, dobićete i volju i motivaciju za nastavak vežbanja.

JEDITE I ODMARAJTE SE DOVOLJNO
Ukoliko naporno vežbate nešto morate da menjate i na ovom području.

PRATITE NAPREDAK
Osim u ogledalu napredak merite težinom tegova, brzinom kretanja, izdržljivošću kao i  brojem ponavljanja. Na taj način ćete imati čvrst dokaz šta ste napravili.

Pročitajte i  Zašto izabrati seksi ljubiteljke knjiga

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *