Zavolite vežbanje - Men`s Health

Zavolite vežbanje

Istraživanja su pokazala kako najmanje 50% osoba koje započnu sa nekim fitness programom, ne izdrže ni tri meseca pre odustajanja. Osim toga veliki broj ljudi nikad ne vežba i nikad se nije priključilo nekom programu bodibildinga, uprkos činjenici da su redovna vežba i fizička aktivnost nužne za naše zdravlje. I fizičko i psihičko.

Zbog čega se neki ljudi ipak drže svog programa vežbanja?

Sledeće varijable pokazale su se ključnima kod pojedinaca koji ipak uspevaju da se pridržavaju svoga plana:

1. Sposobnost preuzimanja odgovornosti za ono što se dešava u životu
2. Uverenje kako su vežba i sport nužni deo života
3. Individualna percepcija svojih telesnih/atletskih sposobnosti
4. Potreba za vežbom kao oblikom relaksacije
5. Želja osobe za zdravijim životnim stilom.

Ako razmišljate o započinjanju nekog sportskog programa ili jednostavno želite započeti sa vežbanjem evo nekih predloga o kojima bi trebalo da razmislite kako biste ostali dosledni u ispunjavanju planiranog.

-Definišite ciljeve i dugoročne i kratkoročne, oni će vas motivisati.
-Zapišite svoje ciljeve i plan delovanja.

Kada izgubite volju za vežbanjem, prođite ponovno kroz ciljeve. Proverite koliko ih ispunjavate. Vaše ponašanje je ono što će definisati vaš uspeh.

Razmislite o negativnim posledicama ne budete li se pridržavali plana.

-Napravite listu negativnih posledica i osećaja kroz koje ćete proći ako se ne budete pridržavali plana vežbanja.
-Razmislite o pozitivnim rezultatima ako se budete pridržavali programa.
-Promenite životni stil, neka vam promena postane prioritet, sve dok se ne pretvori u naviku.
-Ne dopustite sebi izgovore i promene planova, posebno ne u prve tri nedelje.

 

Pročitajte i  Zavisno od cilja: Koliko treba da pauzirate između serija?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *