Taktika za snažne i zategnute grudi - Men`s Health

Taktika za snažne i zategnute grudi

Verovali ili ne, klasične vežbe mogu biti sasvim dovoljne da ojačate ovu grupu mišića, a ima li korisnije vežbe za to od jednostavno, starog, dobrog skleka?

Sklekovi su, štaviše, efikasan način da ojačate kompletan gornji deo tela. Ali ako želite da poboljšate svoje grudne mišiće, probajte s promenom položaja ruku.

Dok radite standardne sklekove, i dok su vam ruke direktno ispod ramena – naglasak će biti na tricepsu, kaže Bi Džej Gadur, koautor Mens Health Body Battle-a.

Međutim, veliki deo vaše telesne težine više će kontrahovati grudne mišiće ako su vam ruke raširene više od širine ramena. Što su vam ruke šire, to će i “napad” na vaše grudi biti veći.

Trener Gadur praktikuje ovu varijaciju sklekova da bi zagrejao grudi, a potom prelazi na benč pres. Sklekovi mogu biti teški za manje mišiće ramena, pa se preporučuje da radite, za početak,od pet do osam ponavljanja.

Na kraju, pomerite ruke što više u stranu, toliko da pritom možete odraditi normalne pokrete sklekova. Vaše telo će morati održavati snagu tela od glave do pete. Radite ih, takođe, u serijama od 5 do 8.

Foto: Profimedia

Pročitajte i  Sprečite povrede uz ova 3 saveta
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *