Saveti koji će vam pomoći da trčite brže - Men`s Health

Saveti koji će vam pomoći da trčite brže

Zbog toga smo za vas izdvojili najbolje savete koji će vam pomoći da iza sebe ostavite sve protivnike, bilo da se bavite atletikom, fudbalom ili bilo kojim drugim sportom u kojem brzina može doneti značajnu prevagu.

UVEŽBAJTE PRAVU TEHNIKU
Za postizanje maksimalne brzine, ne sme biti grešaka u kretanju. Gornji deo tela mora biti opušten, tlo dotičite sa polovinom stopala, a ruke bi trebalo da vrše pomoćno kretanje ljuljajući se napred-nazad i to savijene pod uglom od 90 stepeni.

BROJITE KORAKE
Vrhunski atletičari naprave oko 180 koraka u minutu,i pronalaze pravu dužinu koraka, dovoljno kratku da se noge brže kreću, a opet dovoljno dugu da brzo prelaze velike udaljenosti i ne zaustavljaju hod noge ranije od potrebnog. 

NE ZABORAVITE NA KRATKE SPRINTOVE
Razlog zbog kojeg veliki atletičari prave kratke sprintove neposredno pred samu trku je taj što im to omogućava da poboljšaju mogućnosti ubrzanja.

TRČITE I NA TRACI
Na traci je praktično lakše trčati brže, a mogućnosti podizanja uspona na boljim trakama, omogućiće vam fantastičnu pripremu za pravo trčanje.

ISTEGNITE SE
Istezanje smanjuje mogućnosti povreda pred napore kakve telu stvara trčanje, tako da je prevencija povreda na ovaj način prava stvar.

SKAČITE
Preskakanje konopca je jedna od neizostavnih vežbi motorike nogu na koju posebnu pažnju obraćaju bokseri.

OJAČAJTE MIŠIĆE JEZGRA
Snažni mišići jezgra, od kojih se posebna pažnja treba odnositi na donje stomačne mišiće, omogućavaju telu trkača da podnese veće sile i veće brzine tokom trčanja.

PRESKAČITE SLATKIŠE
Brza hrana garantuje ogroman unos šećera, a upravo je to ono što će nas usporiti. Osim slatkiša treba paziti i na ostale oblike jednostavnih ugljenihidrata kakva je testenina, zbog toga birajte tamnu testeninu od celih semenki.

Pročitajte i  Poboljšajte svoj sklek

SMRŠAJTE
Najlogičniji savet koji ima najdeblju vezu sa degradiranjem atletskih sposobnosti. Svaki skinuti kilogram direktno će se moći primetiti na štoperici prilikom vežbanja sprintova.

GLEDAJTE ISPRED
Gledanje ispred, u udaljenost od 10-20 metara, pomoći će vam da gledajući prema cilju, a ne neposredno ispred sebe, probudite podsvesne osećaje dolaska do željenih tačaka koje gledamo, pa će sve to delovati na blago ubrzanje.

NE ZABORAVITE NA KAFU: Za zavisnike od kafe ovo je najdraži savet – popijte kafu neposredno pred trčanje, jer upravo ta supstanca omogućava dodatnu dozu snage i brzine, a uprkos delovanju ne spada u ilegalne suplemente.

Inicijalizacija u toku...

1 thought on “Saveti koji će vam pomoći da trčite brže

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *