Kardio vežbe koje će vam pomoći da nabacite masu - Men`s Health

Kardio vežbe koje će vam pomoći da nabacite masu

Trčite da biste izgradili ruke

Muškarci koji trče često kao što i dižu tegove imaju 3% veću mišićnu masu na rukama u odnosu na one vežbače koji se koncetrišu samo na vežbe za gornji deo tela.

Opustite se uz bicikl

Nakon napornog treninga sa tegovima, vozite bicikl 10 minuta, ne morate uopšte da vrtite pedale do svog maksimuma. Čak i lagana vožnja će povećati protok krvi, što će zauzvrat da poveća oporavak vaših mišića i sutradan ćete biti spremniji za trening.

Bazen

Povećajte vašu mišićnu masu non-stop plivanje, Držite se plivanja koje će testirati vašu izdržljivost, dakle što više dužina! Uzmite dah na svaki osmi zaveslaj, kako biste poboljšali dotok kiseonika u vaše mišiće.

Podignite nivo

Trening koji u sebi sadrži delove sa intervalima visokog intenziteta, trebalo bi da ubacite u svoj program bar 3 puta nedeljno.

Zaveslajte

Sedite na ergometar i podesite najviši nivo, veslajte što brže možete 40 sekundi. Zatim smanjite opterećenje za 50% i veslajte jedan minut. Ponavljajte ovu rutinu pola sata kako biste još više nabacili mišiće.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Nabacite masu uz ovih 8 vežbi
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *