Isklešite mišiće leđa za samo 30 minuta - Men`s Health

Isklešite mišiće leđa za samo 30 minuta

Kružni i treninzi sa visokim intenzitetom su itekako popularni, ali kada je u pitanju nabacivanje kvalitetne mišićne mase ništa ne može da zameni trening koji cilja samo jednu mišićnu grupu.

Personalni trener, nutricionista, Tim Mekomsi podeliće sa vama standardni trening za veća i snažnija leđa, a pri tom će vam ostati vremena da uradite još jednu mišićnu grupu.

1. Zgibovi

Ponavljanja: Do otkaza, ali gledajte da vam broj ponavljanja bude isti u svim serijama.

Serije: 4

Pauza između serija neka bude 30 sekundi, a kada završite odmorite 60 sekundi.

Foto: Shutterstock

2. Veslanje u pretlkonu sa bučicama

Ponavljanja: 10

Serija: 4

Pauza izeđu serija 30 sekundi, a kada završite sve sve serije, takođe odmorite 30 sekundi.

3. i 4. Superserija povlačenje ravne šipke sa kablovima i veslanje sa TRX trakom

Ponavljanja: 10

Serija: 3

Uradite jednu pa drugu vežbu bez pauze, a između serija napravite pauzu od 30 sekundi. Takođe i kada završite sa svim serijama odmorite 30 sekundi.

Foto: Shutterstock

5. Veslanje sa kablom

Ovu vežbu radite piramidalno. Uradite 10 ponavljanja, spustite opterećenje za 10-20%, uradite još 10 ponavljanja, zatim spusite opterećenje za 20% i uradite još 10 ponavljanja.

Uradite dve serije i na kraju odmorite 90 sekundi.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Savršene pločice uz 9 ubitačnih vežbi
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *