3 vežbe za jača leđa i stomak - Men`s Health

3 vežbe za jača leđa i stomak

Kako za sportiste, tako i za rekreativce, snaga trupa je od velikog značaja za uspešno funkcionisanje. Da bi došli do pozitivnih rezultata, trebalo bi ove vežbe da radite od dve do četiri serije bar dva do tri puta nedeljno.

PRVA VEŽBA
U ležećem ste stavu, oslonac su podlaktice i vrhovi stopala jedne noge, dok je druga noga odignuta u visini kukova i potpuno opružena. Koleno opružene noge i bradu privući što bliže grudima, zadržati sekundu i vratiti se u početni stav.

DRUGA VEŽBA
U ležećem ste stavu i oslanjate se dlanom jedne ruke i vrhom stopala suprotne noge, a druga ruka je savijena u laktu i dlanom oslonjena na potiljak. Druga noga je odignuta od zemlje u visini kukova i opružena. Koleno opružene noge i vrh brade privući grudima, pa vratiti.

TREĆA VEŽBA
Ležeći na leđima savijte noge u kolenima i uksrtite ih u skočnom zglobu, a obe ruke savijte u laktovima i postavite iza glave. Gornji deo tela je fiksiran za podlogu. Karlicu odižete od zemlje i prebacujete je na stranu, opet odignite karlicu i premestite je na skroz drugu stranu.

 

Pročitajte i  Instanity trening koji crpi poslednje atome snage!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *