Plan gubljenja masnih naslaga - Men`s Health

Plan gubljenja masnih naslaga

Da bi muškarac izgubio značajnu količinu masnih naslaga, u svoj program mora uključiti tri stvari: kardio program, vežbe snage i velike izmene u ishrani.

KARDIO PROGRAM
Kardio program pomaže gubljenju masnih naslaga tako što podiže broj otkucaja srca a samim tim topi kalorije i ubrzava metabolizam. Jedan od najboljih načina da povećate broj otkucaja srca je sprintovanje u intervalima. Ovakav način trčanja topi više kalorija nego džogiranje. Svratite do okolnog stadiona, izmerite razdaljine od po 100 metara, 80 metara, 60 i 40 metara . Sprintajte 100 metara, vratite se na početnu poziciju, potom sprintajte 80m najbrže sto možete. Uradite to isto i za 60 i 40 metara. Odmorite se jedan minut pa ponovite sve ispočetka, najmanje još jednom. Potrudite se da ovakav kardio program priuštite sebi najmanje 4 puta nedeljno.

VEŽBE SNAGE
Ove vežbe će vam pomoći da se oslobodite masti iz tela i da postanete zdraviji. Takođe, pomažu da mišići postanu ekspolozivniji što za dugoročni uticaj ima topljenje kalorija u dužem vremenskom periodu. Dizanje tegova tri puta nedeljno topi mast i gradi mišiće a najbolja je kombinacija koja uključuje benč, klasične vežbe za biceps, vežbe sa izbačajem za mišiće nogu, mrtvo dizanje i potisak nogama. Ako nemate adekvatnu težinu na raspolaganju, ovo takođe možete raditi u okviru kružnog treninga na Nautilus spravama koje grade snagu u mišićima od ramena sve do donjeg dela leđa.

IZMENE U ISHRANI – Kada radite kardio program i vežbe snage, ništa neće uticati bolje na topljenje masti od kombinacije ova dva sa izmenama u ishrani. Ubacite više belog mesa i ribe, ograničite unos crvenog mesa na jednom nedeljno, uzimajte najmanje dve procije svežeg povrća i jednu porciju svežeg voća dnevno. Izbacite šećer i pića bogata ugljenim hidratima. Odreknite se brze hrane, ograničite unos alkoholnih pića na jednu času vina ili piva nedeljno. Pijte najmanje 8 čaša vode dnevno.

Pročitajte i  Otkrivena tajna vašeg savršenog benč presa: 4 trika za bolje rezultate

Muškarci obično nabacuju kilograme u predelu stomaka i iznad kukova a ovakav način ishrane će vam upravo pomoći da se rešite masnih naslaga sa tih delova.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *