Mišići superheroja u pet lakih koraka - Men`s Health

Mišići superheroja u pet lakih koraka

Želite da imate mišiće super heroja? Don Saladino, personalni trener Rajana Rejnoldsa, osmislio je i adaptirao program vežbi koje su ovom glumcu pomogle da nabaci brzinu, snagu i, naravno, masu.

Počnite sa dinamičnim zagrevanjem a onda se bacite na posao – vreme je da se isklešete:

1. Bench press
(pet serija po pet ponavljanja sa odmorom od 30 sekundi između svake serije)

Lezite na klupicu podignutu pod blagim uglom i podignite šipku u visinu ramena, sa dlanovima koji su usmereni od vas. Izdišite dok gurate sa obe ruke.

2. Skokovi sa savijenim kolenima
(tri serije po deset ponavljanja sa odmorom od 30 sekundi između svake serije)

Počnite u stojećem stavu, blago savijenih kolena. Ispružite ruke u visini grudi. Uradite čučanj a potom skočite podižući kolena ka grudima.

3. Bacanje medicinke
(tri serije po deset ponavljanja sa odmorom od 30 sekundi između svake serije)

U stojećem stavu, sa blago savijenim kolenima uhvatite medicinku i podignite je iznad glave. Savijeni ka napred zakucajte medicinku u patos na oko stopu ispred vas. Pustite ruke da naprave slobodan potez prateći put lopte, a potom uhvatite medicinku kad bude odskočila.

4. Šetnja sa ruskim zvonom
(tri serije po 20 do 45 metara sa pauzama od 30 sekundi između svake serije)

Držite po jedno rusko zvono u svakoj ruci, ruku spuštenih do kukova. Zategnite ruke i pravite male korare što je brže moguće.

5. Sklekovi
(četiri serije po 12 ponavljanja i sa pauzama od 30 sekundi između svake serije)

Težinu oslonite na vrhove prstiju na nogama i na dlanove ruku koje treba da postavite uporedo sa vašim ramenima. Držite telo što ravnije možete. Zategnite torzo kako bi se stvorila ravna linija između vaše glave, središnjeg dela tela i vaših stopala. Spuštajte telo dok grudima ne dođete na nekoliko centimetara od patosa, a potom se brzo podignite do visine potpuno ispruženih ruku.

Pročitajte i  Sprečite povrede uz ova 3 saveta
Foto: Profimedia

Foto: Profimedia/ Priredio: D. K.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *