Trening za sagorevanje kalorija - Men`s Health

Trening za sagorevanje kalorija

Ali ako ste baš bili u gužvi ceo dan i kada ste se vratili kući dočekali su vas gosti ili ženini prijatelji, možda su za vas prava stvar za vas metaboličke kondicione vežbe (bar za taj dan).  Ovo su zapravo brze vežbe sa visokim intezitetom koje traju jako kratko, ali izazivaju vaš kardiovaskularni kapacitet, stavljaju vaš metabolizam u “petu brzinu”, sve sa ciljem da se na brz način sagore kalorije.

Majk Stel osnivač “Traingn room online” iz Nju Džersija, preporučuje jedan mini intezivan trening uz koji ćete vašu fizičku spremu dovesti na veći nivo. On predlaže osam serija od po dve vežbe, koje morate da uradite u okviru od četiri minuta.

INSTRUKCIJE
Vežbajte 20 sekundi sa prvom vežbom, pa napravite pauzu od 10 sekundi. Kada se odmorite, krenite na dugu vežbu koju takođe radite 20 sekudni, a zatim opet imate taj veliki odmor od 10 sekundi. Menjajte vežbe nakon svake pauze i uradite svih osam serija, nemojte da kradete.

VEŽBE
Čučnjevi sa girjom ili čučanj skok: Čučnjevi u kombinaciji sa skokom (sa ili bez težine, zavisno od vaše fizičke spreme);
Pliometrijski sklekovi: Sklekovi (sa ili bez skoka, u zavisnosti od vaše fizičke spreme).

Uostalom pogledajte video klip ispod i sve će vam biti jasno.

Pročitajte i  5 vežbi sa girjom za snažnu i izdržljivu zadnju ložu koje jačaju i torzo
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *