Najefektivnija jutarnja rutina - Men`s Health

Najefektivnija jutarnja rutina

Kada je 12 muškaraca pratilo ovu jutarnju rutinu, rezultati su bili neverovatni, njihovo vreme reakcije, mentalnog zamora, i napetosti mišića povećalo se, nekima čak i do 50% u poređenju sa jutrima kada su vežbali bez doručka ili kada su samo doručkovali i preskakali trening.

NIJE JUTRO ZA SVAKOGA
Međutim, jutarnji trening nije za svakoga. Istraživanja su pokazala da je za noćne ptice najbolje da idu u teretanu popodne ili uveče. Ali, ako volite da se oznojite pre nego što krenete u nove radne pobede odradite malo zagrevanje. Ove male vežbe će vam pomoći da povećate zalihe glukoze i glikogena, koje su neophodne da vaš mozak ostane fokusiran i nakon vežbanja.
Dok su momci iz gore pomenute studije doručkovali trećinu šolje ovsene kaše sa tri decilitra mleka sa niskim procentom masnoće, istraživanja su pokazala da širok spektar namirnica može da vam pomogne izjutra. Kao na primer jaja, ali izbegavajte žumance, možete da pojedete jedno na primer, zatim jogurt, ili neko koštunjavo voće su se pokazali posebno efektivni pri jutarnjim treninzima.

Dakle da rezimiramo, nema treninga bez doručka, a ukoliko patite od nesanice (sedite na kompjuteru do 3 ujutru) onda gledajte da vaši treninzi budu predveče.

Pročitajte i  Ovakav doručak topi masne naslage
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *