Tri početničke greške - Men`s Health

Tri početničke greške

Ukoliko shvatite i sprečite ove tri greške koje većina početnika u teretani pravi, ostvarićete svoj fitnes ciljeve brže, a treninzi će postati deo vašeg svakodnevnog života. Držanje osnova i konstantno treniranje su ključ za dugoročni uspeh i pomoćiće vam da ne pravite neke od sledećih grešaka.

PRERANI IZOLACIONI TRENINZI
Kada krenete u teretanu, vaš cilj bi trebalo da bude spremanje tela na napore koji ga čekaju. Vaše telo trenutno funckioniše kao jedna celina i vaš trening bi trebalo tu funkciju da podržava. Najjednostavniji način za postizanje ovog cilja je da se fokusirate na kružne treninge, odnosno treninge koji će vam razvijati celo telo.

Ovakav trening će pomoći da ojačate celo telo, povećate mišićnu masu i razvijete dobru osnovu za kasnije naprednije treninge koji će ciljati posebne mišićne grupe.

PRETEŠKO, PRERANO
“Ostavite ego napolju”, ovaj natpis ćete naći na nekim teretanama i to je sa razlogom. Nemojte da brinete o tome ša će neko misliti o opterećenju sa kojim radite benč pres. Dobra forma vežbe je sve! Počnite sa lakšim opterećenjima, savladajte tehniku i onda krenite da osvajate kilaže.

POČINJETE SA ŠIPKOM
Previše vežbača jedva čeka da zgrabi šipku i da počne da trenira. Nažalost, vežbe sa šipkom zahtevaju osnovni nivo snage, tehniku i pokretljivost za određene vežbe. Pre nego što uopšte pipnete šipku, morate da savladate osnove. Benč pres, čučanj sa opterećenjem, mrtvo dizanje zahtevaju pripremu i snagu koje mogu da vam pruže sklekovi, čučnjevi i ostale osnovne vežbe.

Pročitajte i  6 osobina koje vas udaljavaju od žena
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *