Trening visokog intenziteta - Men`s Health

Trening visokog intenziteta

Treninzi sa visokim intenzitetom se preporučuju širom sveta za ljude koji žele da skinu salo i za one koji bi hteli da imaju malo više “gasa” u svojim plućima…

Ukoliko ste odlučni i imate poverenja u sebe, onda je ovo trening za vas. Da budemo iskreni ovaj trening i nije osmišljen za ljude koji tek počinju sa treninzima, ali ukoliko je to kod vas slučaj, dajte sve od sebe ili smanjite trajanje vežbi na pola minuta

Zamisao ovog treninga je da se odrade tri intervala i to bez pauze, a nakon svakog intervala sledi po deset minuta trčanja.

1. INTERVAL

– Preskakanje konopca: 1 minut

– Visok skip (trčanje u mestu sa podizanjem kolena iznad linije kuka): 1 minut

– Udarci petama o zadnjicu (isto trčanje u mestu samo što zabacujete noge unazad, tako da vam pete idu ka gluteusu): 1 minut

– Jumping jacks: 1 minut

– Burpiji (kombinacija sklek, čučanj): 20 ponavljanja

– Trčanje 10 minuta

2. INTERVAL

– Preskakanje konopca: 1 minut

– Visok skip: 1 minut

– Udarci petama o zadnjicu: 1 minut

– Jumping jacks: 1 minut

– Sklekovi: 10 ponavljanja

– Triceps propadanja: 10 ponavljanja

Trčanje 10 minuta

3. INTERVAL

– Preskakanje konopca: 1 minut

– Visok skip: 1 minut

– Udarci petama o zadnjicu: 1 minut

– Jumping jacks: 1 minut

– Planinar: 1 minut

– Burpiji: 20 ponavljanja

Trčanje 10 minuta

Pročitajte i  5 STVARI KOJE FIT LJUDI ZNAJU
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *