5 popularnih vežbi bez kojih možete da živite - Men`s Health

5 popularnih vežbi bez kojih možete da živite

“Samo pogledajte šta svi ostali ljudi rade u teretani, većina njih i nije u nekoj formi, pa ukoliko radite potpuno suprotne stvari, velike su šanse da ćete vrlo brzo ući u formu.”, tvrdi Džon i dodaje, “Postoji vreme i mesto za sve vežbe koje ću sad navesti, ali ponekad nagrada koju možete da dobijete nije vredna povrede ili jednostavno vežba nije neophodna.”

POTISAK SA RAMENA
“Znam mnogo momaka koji imaju neverovatna ramena, a rade samo lateralno dizanje. Ono što je još bitno da se naglasi je činjenica da kod ovog potiska veliki deo opterćenja se prenosi na pršljenove. Za osobu koja nije u treningu, a abmiciozna je po pitanju težina, ova vežba predstavlja pravu zamku. Bolje bi bilo da se fokusira na vežbe kao što su prednje dizanje bučica ili lateralno dizanje ili vučenje do brade.”

MRTVO DIZANJE
Pitajte nekoga ko je u ozbiljnom treningu, koja je najbolja vežba i gotovo sigurno ćete dobiti odgovor mrtvo dizanje ili čučanj. Ali Rouli zna da je ovo vežba sa kojom najčešće dolazi do povreda i sam je bio prisutan nekoliko puta.

Upravo zbog toga on predlaže da se pojedinačno fokusirate na veslanje u pretklonu, slaganje ramenima, čučnjeve i leg press.

BENČ PRES
Među “ego vežbama” kao što su mrtvo dizanje ili potisak sa ramena, svoje mesto ima i benč pres.

“Ljudi vole da natovare šipku koliko god mogu, a ne koncetrišu se na formu same vežbe. Upravo zbog toga benč pres sa bučicama je jednostavno bolja alternativa.”

VUČENJE NA LAT MAŠINI IZA GLAVE
“Vučenje na lat mašini iza glave je jedna od najglupljih vežbi ikada. Možete da povredite vrat u ramena, a rezulat za uporno ponavljanje ove vežbe je jedna velika nula”, zaključuje Džek.

Pročitajte i  Šta (ne)ćete saznati iz filma o Ronaldu?

NOŽNA EKSENZIJA NA MAŠINI
“Većina ljudi ne zna da li njihovo telo pravilno “staje” u mašinu, odnosno da li je mašina pravilno podešena za njihovu muskulaturu. Tako da između nepravilnog položaja i prevelikog opterećenja vrlo lako se možete povrediti. Bolje radite čučnjeve.”, zaključuje Rouli.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *