Kratak trening za skidanje sala - Men`s Health

Kratak trening za skidanje sala

Prvi set vežbi pomoćiće vam da “upalite” hormone koji kontrolišu vaš metabolizam, ali tu postoji mali trik. Kod ovih vežbi, parola, više je bolje jednostavno ne funkcioniše, tri serije su vam sasvim dovoljne i optimalne.

Bivši marinac, a sada personalni trener Džon Beal osmislio je ovaj trening. “Ceo trening je zasnovan na vežbama sa sopstvenom težinom i sve se vežbe rade kružno, bez odmora između kako biste što bolje podigli otkucaje srca i spalili salo. Mala napomena, ovde ćemo navesti dva treninga, prvi trenig radite recimo ponedljenkom, a drugi utorkom, pa se u sredu vratite na prvi i tako radite naizmenično sve dok ne odradite svih 5 dana u nedelji.

TRENING 1
Zagrejte se 2-3 minuta, trčanjem ili džamping džekovima. Svaku vežbu radite 45 sekudni, ukoliko vam je neophodan odmor, odmorite maksimalno 15 sekudni pre nego što pređete na drugu vežbu. Odmorite minut kada završite sve vežbe, a zatim ponovite ceo krug još dva puta.

Vežbe su:
Čučnjevi
Iskorak
Planinar
Makazice
Bickil
Poslednje vežbe se odnose na vežbe za trbušnjake

Trening 2
Zagrejte se 2-3 minuta, trčanjem ili džamping džekovima. Svaku vežbu radite 45 sekudni, ukoliko vam je neophodan odmor, odmorite maksimalno 15 sekudni pre nego što pređete na drugu vežbu. Odmorite minut kada završite sve vežbe, a zatim ponovite ceo krug još dva puta.

Vežbe su:
Zgib sa podhvatom (ukoliko, iz nekog razloga, ne možete da radite zgibove, a idete u teretanu, zamenite ovu vežbu sa radom na lat mašini, ali isto sa podhvatom)
Sklekovi
Triceps propadanje na stolici
Ruski tvist
Sedenje uz zid

Pročitajte i  15 serija za 15 minuta: formula za čelično jezgro
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *